Τον Χασάνη εφέραν τον με το «έτσι θέλω» που την Πάφο που εζούσε με την οικογένειά του, τζαι εδώκαν του το σπίτι το ξένο για να συνεχίσει την ζωή του.
Ποττέ του εν το δέχτηκε τούτο. Ποττέ του εν ετόλμησε να πειράξει τα πράματα που ήβρε μες στο σπίτι που τον εβάλαν. Ο Χασάνης άφηκε τα ούλλα όπως τα ήβρε.
Μες στα υπνοδωμάτια εθώρες τις σιδερένιες καρκόλες, τζαι τα αρμάρκα τα παλιά τα ξύλινα, τα κυπριακά.
Τζαι μες στο καθιστικό έβρισκες τες πολυθρόνες τζαι μιαν τηλεόραση με το πετσεττούι σιεπασμένη.
Ήταν πολλά γέρος τζαι άρρωστος όταν τον ήβρα. Ήρτεν ο γιος του να του φέρει λλίο φαΐ μες στο πιάτο, τζαι είπε μου τα τούτα ούλλα για την ζωήν του.
Αρώτησά τον για την τηλεόραση με το πετσετούι, τζαι είπε μου ότι ο παπάς του ποττέ εν ετόλμησε να την ανάψει, ούτε το πετσετούι να μετακινήσει.
Εν πειράζει πράματα ξένα, είπε μου.
Έπιασα λλίο το πετσετάκι τζαι που τον χρόνο τον πολύ που επέρασε που πάνω του ήταν σαν να εσήκωνα μιαν ολόκληρη γενιά».
Όλο αυτό είναι το σημείωμα του φωτογράφου - ιδιοκτήτη gallery Άντρου Ευσταθίου, το οποίο συνοδεύει την φωτογραφία του Χασάνη. Μια φωτογραφία που μαζί με άλλες αντίστοιχης αισθητικής και σημασίας φωτογραφίες παρουσιάζονται αυτές τις μέρες στην IsNotGallery στο πλαίσιο της έκθεσης «Ο Κόσμος της Κύπρου» που έχει διάρκεια μέχρι τις 10 Αυγούστου (διάβασε περισσότερα για την έκθεση ΕΔΩ).
Κεντρική φωτογραφία άρθρου: Ιωάννα Τσιουτσιούμη [Η Ιωάννα την έκανε post στο facebook με το comment «Ο Κόσμος της Κύπρου του Άντρου Ευσταθίου και ο Χασάνης του, ίσως ένα από τα καλύτερα αυθαίρετα ΜΟΕ που μπορεί να δείτε ποτέ!»]