Μορφωμένη γεναίκα, τζιαι έξυπνη, έκαμνε εμπόριο τζιαι επρόκοψεν. Άμαν την εθκιώξαν που την Τζιερύνια το ‘74, τζιαι ήρτεν ποδά στις ελεύθερες περιοχές, ήβρεν τζιαι άνοιξε ένα μητσί μαγαζούι τζιαι έκαμνε ξανά τζιήνο που ήξερε να κάμνει καλά… να πουλά κεντήματα. Εβούρα τζιαι στες αντικατοχικές πορείες των γεναικών πρώτη-πρώτη με τες σημαίες, μπροστά-μπροστά.
Το καδρούι που βαστά εγόρασέ το που έναν Τζιερινιώτη. Εγόραζε πολλά ενθύμια που την Τζιερύνια. Ότι της επαίρναν τζιαι ήταν τζιερινιώτικο, εγόραζε το.
Ήβρα την μιαν ημέρα κατά λάθος, μες στο μαγαζούι της, να συσταρίζει πετσετούθκια τζιαι καδρούθκια πίσω που τον πάγκο της.
Ελάλουν την ιστορία του παιδίατρου του γιου μου μιαν ημέρα που ήταν άρρωστος ο Ραφαήλ τζιαι επήρα τον να τον ελέγξει. Ο γιατρός έπιαεν τα κλάματα. Ήταν ο γιος της…».
Η πιο πάνω φωτογραφία όπως και το κείμενο που την συνοδεύει εκτείθενται μαζί με άλλες φωτογραφίες ανθρώπων της Κύπρου, μέχρι τις 10 Αυγούστου, στην IsNotGallery, στο πλαίσιο της έκθεσης του Άντρου Ευσταθίου, «Ο Κόσμος της Κύπρου».