Τελική φάση για τους «ερασιτέχνες» [στο φεστιβάλ του ΘΟΚ]

Article featured image
Article featured image

Από σήμερα, Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου, μέχρι και την ερχόμενη Κυριακή 14 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η ρελική φάση 27ου Παγκύπριου Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου του ΘΟΚ.

 

Το 27ο Παγκύπριο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου περνά στην τελική του φάση με την παρουσίαση των επιλεγμένων από την Κριτική Επιτροπή παραστάσεων, από τις 8 μέχρι τις 14 Δεκεμβρίου, στο Θέατρο ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΘΟΚ (Πρώην Νέα Σκηνή, στην οδό Κάμπου, παρά το Super Home Center στην είσοδο της Λευκωσίας).

Όλες οι παραστάσεις αρχίζουν στις 20.00, με ελεύθερη είσοδο για το κοινό. Απαραίτητη η κράτηση θέσεων στο τηλ. 77772717.

 

ΔΕΥΤΕΡΑ, 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Θεατρικός Όμιλος «Διγενής» Αγίας Μαρίνας Ξυλιάτου


Γαμπρός για κλάματα, του Χάρη Πισία

Γάμος: μια δύσκολη υπόθεση. Κι αν είναι δύσκολη στις μέρες μας, φανταστείτε πώς ήταν και στην παλιά εποχή των παππούδων μας. Τι γίνεται λοιπόν όταν ένας εργένης γύρω στα τριάντα, που είναι κολλημένος στα φουστάνια της μαμάς του, αποφασίζει να ζητήσει σε γάμο μια κοπέλα που έχει ξεμείνει κι αυτή και κινδυνεύει να μείνει στο ράφι; Πώς ξεμπερδεύουν όταν οι γονιοί εμπλέκονται στο λεγόμενο συνοικέσιο βάζοντας σε πρώτο πλάνο τις δικές τους ιδιοτροπίες και ιδιορρυθμίες; Το έργο «Γαμπρός για κλάματα», είναι η ιστορία δύο εργένηδων που ξέμειναν στα αζήτητα και ζητούν απεγνωσμένα ο καθένας μια συντροφιά με οποιοδήποτε τίμημα…

ΤΡΙΤΗ, 9 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Θεατρική Ομάδα Παράβαση Λυμπιών

Μια τρελή-τρελή σαραντάρα, των Αλέκου Σακελλάριου και Χρήστου Γιαννακόπουλου


Η Τζένη Πετρομιχάλη, μια χήρα που μόλις έκλεισε τα σαράντα και είναι «ολίγον πεταχτούλα» θέλει να ζήσει τη ζωή της: ερωτεύεται έναν γοητευτικό βιολιστή και έρχεται αντιμέτωπη με τα αδέρφια της που θέλουν να την παντρέψουν με τον ηλικιωμένο Τζώρτζη Χατζηθωμά, πλούσιο πλην όμως κουφό και καθόλου πολύφερνο γαμπρό, παρόλο που είναι εφοπλιστής. Ο έρωτας αυτός, που σύμφωνα με τα αδέρφια της αποτελεί σκάνδαλο για τα ήθη της εποχής αλλά και την κοινωνική τάξη της ηρωίδας, βάζει τη Τζένη σε μεγάλους μπελάδες...

ΤΕΤΑΡΤΗ, 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Θεατρικό Εργαστήρι ΚΙΜΩΛΙΑ

Το σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα, του Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα


Μετά το θάνατο του δεύτερου συζύγου της, η Μπερνάρντα Άλμπα γίνεται τυραννική με τις πέντε κόρες της. Επιβάλλει πένθος 8 χρόνων και τον εγκλεισμό τους μες στο σπίτι, καθώς η ανώτερη τάξη τους δεν τους επιτρέπει να «ανακατεύονται» με τους απλούς χωρικούς. Μαζί τους ζουν η οικονόμος και η δούλα του σπιτιού, καθώς και η μητέρα της Μπερνάντα. Κανένας άντρας δεν έρχεται ποτέ. Αλλά η παρασκηνιακή παρουσία του επίδοξου μνηστήρα, Πέπε Ρομάνο, είναι αρκετή ώστε να πυροδοτήσει την ήδη καταπιεσμένη ένταση μεταξύ των αδερφών και να  οδηγήσει στη ζήλεια και την έχθρα ανάμεσα στις γυναίκες.

ΠΕΜΠΤΗ, 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Θεατρικός Όμιλος Κοντεατών και Φίλων «Τέρψις»


Τέλος στο ψέμα, του Μάικλ Κούνεϋ

Ένα δαιδαλώδες δίκτυ από ψέματα που επινόησε ο Έρικ Σουάν με τη βοήθεια του Θείου Τζόρτζ για εξαπάτηση των ταμείων προνοίας του κράτους αλλά…και της γυναίκας του, δημιουργεί ένα σωρό ξεκαρδιστικές καταστάσεις με την εμπλοκή ενός νεκροθάφτη, ενός συμβούλου γάμου, ενός ψυχίατρου, ενός ανυπάκουου πλυντηρίου …και ενός πτώματος…

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 12 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Θεατρικός Όμιλος Γ.Σ. Κίμων Ξυλοτύμπου

Η απαγωγή του Πάπα, του Ζιοάο Μπεθενκούρ


Κωμωδία με παγκόσμια μηνύματα. Ένας ταξιτζής στο Μπρούκλιν, ο Σαμ Λέιποβιτς, απαγάγει τον Πάπα και τα λύτρα που ζητά προκαλούν αίσθηση στην παγκόσμια κοινή γνώμη αφού δεν είναι χρήματα. Προς έκπληξη όλων, ο Πάπας ασπάζεται τις θέσεις του απαγωγέα του, συστρατεύεται μαζί του, και αγνοούν την αστυνομία που πολιορκεί το σπίτι του Σαμ για να τον αναγκάσει να απελευθερώσει τον Πάπα…

ΣΑΒΒΑΤΟ, 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Πολιτιστικός Όμιλος «Παρασκήνιο» Αγίων Τριμιθιάς

Το κλάμα βγήκε απ’ τον Παράδεισο, των Μιχάλη Ρέππα-Θανάση Παπαθανασίου


Παρωδία που διακωμωδεί όλο το φάσμα του παλιού ελληνικού κινηματογράφου της δεκαετίας του ’60. Βασικός άξονας του σεναρίου είναι η σύγκρουση δύο οικογενειών, της φτωχής οικογένειας Μπισμπίκη και της αριστοκρατικής οικογένειας Δελλαφράγκα με μια σειρά από στερεότυπους χαρακτήρες και καταστάσεις που κυριάρχησαν κατά κόρον στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο. Τα μέλη των δύο οικογενειών, αν και βρίσκονταν σε διαρκή σύγκρουση, έκρυβαν κι από ένα μυστικό, η αποκάλυψη του οποίου γίνεται με τον συνηθισμένο τρόπο, το γάμο…

ΚΥΡΙΑΚΗ, 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Θεατρική Ομάδα ΑΔΩΝΗ Ιδαλίου

Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω, του Ντάριο Φο

Σε μια γειτονιά του Μιλάνο, η Ρόζα επιστρέφει στο σπίτι της με ψώνια που πήρε από το σούπερ μάρκετ, με αφορμή τις φασαρίες που έγιναν εξαιτίας της αύξησης των τιμών, κατά τις οποίες οι πελάτες φώναζαν «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ». Σκεπτόμενη την αντίδραση του νομοταγούς συζύγου της, κρύβει τις σακούλες με τα ψώνια, κάτω από το κρεβάτι, αλλά και στο φόρεμα της φίλης της Μαρίας, ώστε να φαίνεται έγκυος!  Όταν αργότερα εμφανίζεται στο σπίτι τους ένας αστυνόμος που διερευνά τα επεισόδια, ο αγώνας της Ρόζας για να καλύψει τα όσα έγιναν αποδεικνύεται εξαιρετικά δύσκολος, αφού έχει από τη μια τον νομοταγή και ανήξερο Τζοβάνι -που επιμένει να κάνει ο Αστυνόμος έρευνα στο σπίτι, και από την άλλη τον Αστυνόμο- που επιμένει να πάρει την έγκυο Μαρία να γεννήσει…

 

Η Κριτική Επιτροπή της τελικής φάσης αποτελείται από τους: Αντρούλα Ηρακλέους (ηθοποιό), Δημήτρη Καραγιάννη (λογοτέχνη), Έλενα Δημοσθένους (Θεατρολόγο), Γιώργο Γαβριήλ (επιθεωρητή τέχνης / μέλος καλλιτεχνικής επιτροπής ΘΟΚ), Δέσπω Σεργίου (εκπαιδευτικό / μέλος καλλιτεχνικής επιτροπής ΘΟΚ).


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ