Απόγνωση από τον φυλακισμένο πρώην δήμαρχο Θεσσαλονίκης [επιστολή στον πρωθυπουργό με αφορμή τη ΔΕΘ]

Article featured image
Article featured image

Ανοικτή επιστολή στον πρωθυπουργό της χώρας Αντώνη Σαμαρά στέλνει από της φυλακής τα κάγκελα ο πρώην Δήμαρχος Θεσσαλονίκης και καταδικασμένος για την πολύκροτη υπόθεση υπεξαίρεσης στα ταμεία του δήμου Βασίλης Παπαγεωργόπουλος.

Η επιστολή γράφτηκε με αφορμή την επίσκεψη του πρωθυπουργού στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ).

Ο πρώην δήμαρχος διαμαρτύρεται για την άδικη, όπως την χαρακτηρίζει φυλάκισή του και ελπίζει σε νέα δίκαιη δίκη.

«Θα του πουν ότι είμαι φυλακή, αλλά δε θα του πουν πώς με έβαλαν, γι΄ αυτό και εγώ γράφω αυτές τις γραμμές» και «θα συνεχίσω τον αγώνα μου για μία νέα δίκη, που αυτή τη φορά πιστεύω να είναι μια δίκαιη δίκη χωρίς σκοπιμότητες που θα αποδείξει με πόση ανιδιοτέλεια υπηρέτησα ως Δήμαρχος Θεσσαλονίκης επί 12 συνεχή χρόνια τους συμπολίτες μου και τον τόπο», λέει μεταξύ άλλων γεμάτος πίκρα και απόγνωση ο Παπαγεωργόπουλος.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Αυτές είναι οι πιο ασφαλείς χώρες του κόσμου για το 2026

Article featured image

Μουντιάλ 2026: Όσα έγιναν στην τελετή έναρξης στο Μεξικό

Article featured image

Επιστήμονες ταυτοποίησαν τα εγκεφαλικά κύτταρα που συνδέονται με την απογοήτευση