Στο Λονδίνο έμαθα ότι η γεύση του Ballantine’s «αλλάζει» αναλόγως της μουσικής

Η πρόσκληση έλεγε ότι θα κάνουμε ένα ταξίδι-αστραπή στο Λονδίνο, θα πάμε σε ένα ωραίο event-party που διοργανώνει το Ballantine’s, θα δοκιμάσουμε ωραία κοκτέιλ, θα ακούσουμε ψαγμένη underground μουσική, θα κάνουμε bonding με άλλους ανθρώπους των media από Ευρώπη και όχι μόνο!

Article featured image

Γράφει ο Παναγιώτης Λοϊζίδης

Αλήθεια, ποιος μπορεί να αρνηθεί μια τέτοια πρόσκληση; Μπορεί αρχικά να φαντάζει λιγάκι περίεργο για το πώς κανείς μπορεί να χωρέσει σε ένα μόνο 24ωρο ένα γεμάτο ταξίδι στον απόλυτο προορισμό που ονομάζεται Λονδίνο, στην τελική όμως το πρόγραμμά μας ήταν απίστευτα απολαυστικό από κάθε άποψη.

Το ταξίδι μας ξεκίνησε από Πάφο, το πρωί της 24ς Ιανουαρίου, με προορισμό το Λονδίνο. Σε λίγες ώρες ήμασταν ήδη στο υπέροχο Ace Hotel London. Με το που φτάσαμε, αφήσαμε τα πράγματα στο ξενοδοχείο και αμέσως φύγαμε για ένα εστιατόριο με urban αισθητική και υπέροχο vibe, αφού εκεί μας περίμεναν αυθεντικές ιταλικές πίτσες ψημένες σε ξυλόφουρνο, νοστιμότατα τσιμπήματα και υπέροχα γλυκά. Περιττό να αναφέρω πως εκεί δοκιμάσαμε και τα πρώτα κοκτέιλ με βάση το Ballantine’s.

Αφού απολαύσαμε όλα τα καλά, ήμασταν πλέον έτοιμοι να επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο, εκεί όπου πλέον στον 7ο όροφο θα «παίζαμε» ένα ωραίο παιχνίδι, απολαμβάνοντας μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία σε σχέση με τα… παιχνίδια που ενίοτε το μυαλό μάς παίζει.

Το παιχνίδι (του μυαλού) με το Ballantine’s

Αφού ενημερωθήκαμε για την ιστορία του διάσημου σκωτσέζικου ουίσκι κι αφού σηκώσαμε μανίκια, ήμασταν πλέον σε θέση να δοκιμάσουμε τις τέσσερις διαφορετικές εκδοχές του Ballantine’s. Το tasting ήταν πολύ ενδιαφέρον, ενώ σε συνδυασμό και με τη θέα που είχαμε από τον 7ο όροφο, η φάση άρχισε να γίνεται ακόμα πιο super!

Και ξαφνικά, συμβαίνει το εξής παράδοξο. Μας λένε να δοκιμάσουμε ξανά τις 4 εκδοχές του Ballantine’s, κάθε φορά με διαφορετική μουσική υπόκρουση. Δοκιμάζοντάς τις, προσπαθούσαμε να ανακαλύψουμε τι πίνουμε κάθε φορά, αφού και με τη (διαφορετική) μουσική που ακούγαμε, η επίγευση που μας άφηνε το ουίσκι διέφερε αισθητά.

Και μαντέψτε τι… Ενώ ήμασταν όλοι πεπεισμένοι ότι δοκιμάζαμε διαφορετικό ουίσκι κάθε φορά (όλοι λέγαμε για τις 4 διαφορετικές εκδοχές του Ballantine’s), τελικά πέσαμε από τα σύννεφα μαθαίνοντας ότι το ουίσκι ήταν ίδιο σε όλες τις περιπτώσεις και απλώς φαινόταν διαφορετικό σε εμάς (σε όλους όμως!) βάσει της μουσικής. Απίστευτο;

Αληθινή μουσική, αληθινή διασκέδαση

Αφού φορέσαμε την καλύτερή μας διάθεση, το βράδι πήγαμε στο πολύ εναλλακτικό Corsica Studios Venue, όπου το Ballantine’s θα μας παρουσίαζε μέσω ενός VIP party τη συνεργασία του με τη μουσική πλατφόρμα Boiler Room, για την προώθηση του προγράμματος True Music.

Σε σχέση με το Ballantine’s True Music x Boiler Room αξίζει να πούμε πολλά, αφού στην ουσία πρόκειται για μια απίστευτη πλατφόρμα που δίνει συμβουλές και υποστηρίζει έμπρακτα (ενίοτε προσφέροντάς τους οικονομική στήριξη) καλλιτέχνες της underground μουσικής σκηνής σε όλο τον κόσμο. Μέχρι σήμερα, η συνεργασία Ballantine’s και Boiler Room έχει βοηθήσει 220 καλλιτέχνες ανά το παγκόσμιο, προβάλλοντάς τους μέσω των True Music Shows σε περισσότερους από 115 εκατομμύρια viewers, σε περισσότερες από 150 χώρες.

Το επίσημο βίντεο για την underground σκηνή της Μόσχας | Boiler Room x Ballantine's True Music

Στο πλαίσιο του party αυτού στο Corsica Studios Venue, εκτός από το street food και τα ευφάνταστα κοκτέιλ με βάση το ουίσκι που έφτιαχναν ακατάπαυστα οι bartenders, όλοι εμείς γίναμε κοινωνοί μιας απίστευτα ενδιαφέρουσας συζήτησης ανάμεσα σε cool τύπους οι οποίοι αντιπροσωπεύουν την underground σκηνή των DJs, με τη συζήτηση να αναλώνεται σε θέματα όπως η έλλειψη υποστήριξης από το community, η μη ύπαρξη τρόπων προώθησης της μουσικής τους, αλλά και οι προκλήσεις που γενικότερα αντιμετωπίζει το είδος αυτό στις χώρες τους.

Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που το 2016 δημιουργήθηκε το Ballantine’s True Music x Boiler Room και αυτός είναι ο λόγος που μέσα στο 2019 θα επισκεφθεί χώρες όπως η Ρωσία, η Πολωνία, η Ισπανία και η Νότιος Αφρική για να ενθαρρύνει τους καλλιτέχνες σε αυτές τις περιοχές να κυνηγήσουν το όνειρό τους!

* Μην παραλείψετε να συντονιστείτε στις 28 Φεβρουαρίου για το Ballantine's Boiler Room event που θα γίνει στη Ρωσία.

Όπως εύλογα αναφέρεται στο επίσημο σάιτ, «True Music» είναι η μουσική που γεννιέται από το πάθος, χωρίς συμβιβασμούς.

Αυτό ακριβώς ήταν και το κυρίαρχο αίσθημα καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού μας. Ένα παθιασμένο ταξίδι, χωρίς κανένα συμβιβασμό! Αν ερωτηθεί ξεχωριστά ο καθένας από την παρέα για το πώς περάσαμε -ο Βάκης, ο Διονύσης, η Ερατώ, η Έλενα, ο Αντρέας-, είμαι σίγουρος πως η απάντηση θα είναι μία: Super!