Τετ α τετ Έρογλου Μπαν

Article featured image
Article featured image

Συνάντηση με τον ΓΓ του ΟΗΕ Μπαν Κι μουν, θα έχει στις 10:30 το βράδυ ο τ/κ ηγέτης Ντερβίς Έρογλου. Η συνάντηση διευθετήθηκε μετά από αίτημα του τ/κ ηγέτη, το οποίο υποβλήθηκε μετά τη συνάντηση του προέδρου της Δημοκρατίας με το Γενικό Γραμματέα στις Βρυξέλλες. 

Μετά το πέρας της συνάντησης, η οποία αναμένεται να διαρκέσει μισή ώρα, ο Ντερβίς Έρογλου θα προβεί σε δηλώσεις



Εξάλλου, εντός των ημερών αναμένεται να υποβληθεί η έκθεση του παραιτηθέντος ειδικού συμβούλου Αλεξάντερ Ντάουνερ, με τις παρατηρήσεις του για την περίοδο της θητείας του, που έληξε τυπικά στις 20 Απριλίου.

Ο κ. Ντάουνερ αναλαμβάνει επίσημα τα νέα του καθήκοντα του υπάτου Αρμοστή της Αυστραλίας στο Λονδίνου, στις 10 Μαΐου.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Μια νέα εικόνα του James Webb αποκαλύπτει πώς γεννιούνται τα άστρα

Article featured image

Ανακαλύφθηκε ένα νέο είδος «καρχαρία που περπατά»

Article featured image

Γιατί τα αεροπορικά εισιτήρια ίσως παραμείνουν ακριβά παρά τη μείωση των τιμών καυσίμων