Ζήτησε συγγνώμη κλαίγοντας [βίντεο]

Article featured image
Article featured image

Σε λυγμούς ξέσπασε ο αμυντικός της Βραζιλίας Νταβίντ Λουίς όταν εμφανίστηκε στις κάμερες για δηλώσεις μετά τη συντριβή με 7-1 από την Γερμανία.

«Το μόνο που θέλαμε ήταν να δώσουμε λίγη χαρά στο λαό της Βραζιλίας, σε ανθρώπους που υποφέρουν από τόσα πράγματα. Δυστυχώς δεν τα καταφέραμε. Ζητώ συγγνώμη από όλους τους Βραζιλιάνους. Ήθελα να τους δω να χαμογελούν, αλλά … η Γερμανία ήταν καλύτερη, πιο καλά προετοιμασμένη και σε καλύτερη μέρα. Το πρώτο γκολ μάς αποδιοργάνωσε και δεν μπορώ να βρω εξήγηση για ό,τι ακολούθησε. Είναι μια μέρα θλίψης, αλλά και κάτι από το οποίο μπορούμε να μάθουμε. Ένα όνειρο τελείωσε, όχι όπως θα θέλαμε. Έχω μάθει στη ζωή μου να είμαι άντρας σε όλες τις στιγμές και δεν θα τρέξω να κρυφτώ τώρα. Αναλαμβάνω κι εγώ τις ευθύνες μου. Δεν θα τα παρατήσουμε και είμαι σίγουρος πως κάποια μέρα θα ξαναδώσουμε χαρά στον κόσμο μας», δήλωσε ο αμυντικός της Βραζιλίας. 


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Έρευνα αποκαλύπτει τον καλύτερο τρόπο για να αποκτήσετε νέους φίλους

Article featured image

Αλλάζουν τα ταξίδια με Ryanair για οικογένειες: Τι ισχύει πλέον για γονείς και παιδιά

Article featured image

Τι συμβαίνει στον εγκέφαλό μας όταν επικρατούν συνθήκες καύσωνα