Η μέρα σήμερα είναι πολύ αγχωτική με όλα αυτά που συμβαίνουν με το ρωσικό μαχητικό και χρειαζόμαστε χαλάρωση.
Ευτυχώς που υπάρχουν και τα κυπριακά γυναικεία καλλιστεία, που με ποικίλους τρόπους και για διάφορους λόγους πάντοτε μας ψυχαγωγούν.
Ιδιαίτερα στις στιγμές εκείνες όπου οι διαγωνιζόμενες κοπέλες αναδεικνύουν τα χαρίσματα του εσωτερικού τους κόσμου, που για κάποιο -γνωστό- λόγο αποδεικνύεται σχεδόν πάντα κάπως περιορισμένης εμβέλειας.
Είναι ασφαλώς και το στρες, το άγχος, η κούραση και η αγωνία. Καταλαβαίνουμε και συμπονούμε.
Στο παρακάτω ρεπορτάζ του ελλαδικού Έψιλον, η Σταρ και η Μις Κύπρος 2015 καλούνται να απαντήσουν τι θα έκαναν ως Πρέσβειρες Καλής Θελήσεως του ΟΗΕ.
Οι απαντήσεις και των δύο είναι αποστομωτικές.
Απολαύστε:
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Για πρώτη φορά στην ιστορία της ΕΕ, υπουργός συμμετείχε σε συνεδρίαση μαζί με το μωρό της [βίντεο]
Σε δημοπρασία η μπάλα που έστειλε στα δίχτυα με το «xέρι του Θεού», ο Μαραντόνα
Παρά τις αντιδράσεις η FIFA επιτρέπει τις σημαίες του ουράνιου τόξου στο ο Pride Match