Αλεξανδρούπολη όπως λέμε Ανταρκτική

Όχι, δεν βρισκόμαστε σε κανένα ξεχασμένο ψαρολίμανο στα νορβηγικά φιόρδ. Ούτε και στην Ανταρκτική.

 


Article featured image
Article featured image

Ελλάδα είμαστε και συγκεκριμένα στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Οι φωτογραφία είναι από σήμερα το πρωί όπου το θερμόμετρο σε σημεία της πόλης έδειχνε μείον οκτώ βαθμοί ενώ γύρω στις 9 η ώρα στο κέντρο της πόλης τα θερμόμετρα έδειχναν -3 βάθμους.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Μια νέα εικόνα του James Webb αποκαλύπτει πώς γεννιούνται τα άστρα

Article featured image

Ανακαλύφθηκε ένα νέο είδος «καρχαρία που περπατά»

Article featured image

Γιατί τα αεροπορικά εισιτήρια ίσως παραμείνουν ακριβά παρά τη μείωση των τιμών καυσίμων