Βρέθηκε νεκρός ο κορυφαίος σεφ στον πλανήτη

Ο κορυφαίος σεφ στον πλανήτη, Benoit Violier (Μπενουά Βιολιέ), βρέθηκε αργά το βράδυ της Κυριακής (31/1) νεκρός μέσα στο σπίτι του.

 


Article featured image
Article featured image

Ο 44χρονος σεφ, του οποίου το εστιατόριο στο Κρισιέ (κοντά στη Λωζάνη της Ελβετίας) έχει τρία αστέρια «Michelin», και ο οποίος ανακηρύχτηκε τον περασμένο Δεκέμβριο ως ο καλύτερος σεφ στον κόσμο, φέρεται να αυτοκτόνησε, ωστόσο η αστυνομία διεξάγει έρευνα για να διαπιστώσει τα ακριβή αίτια του θανάτου.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από την ελβετική αστυνομία, ο 44χρονος σεφ φέρεται να αυτοπυροβολήθηκε.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Μια νέα εικόνα του James Webb αποκαλύπτει πώς γεννιούνται τα άστρα

Article featured image

Ανακαλύφθηκε ένα νέο είδος «καρχαρία που περπατά»

Article featured image

Γιατί τα αεροπορικά εισιτήρια ίσως παραμείνουν ακριβά παρά τη μείωση των τιμών καυσίμων