Αίσχος!

Όχι, δεν άρεσε σε όλους το βιντεοκλίπ της φετινής συμμετοχής μας στη Eurovision.

 


Όσο κι ανάμεσα στους φίλους του διαγωνισμού ο ενθουσιασμός είναι διάχυτος όσο ποτέ άλλοτε, όσο κι αν τα views του «Alter Ego» στο youtube ανεβαίνουν με ρυθμούς γοργότερους ακόμα κι από τον δείκτη στο μιλίμετρο του Ανδρέα Θεμιστοκλέους, πάντα θα βρεθεί και κάποιος να εκφράσει την αντίθετη άποψη, να μιλήσει μετρημένα και νούσιμα (;)

Προβληματιστήκαμε κι εμείς, δεν θα σου πούμε ψέματα. Μα ούτε ένα πλάνο από την Πέτρα του Ρωμιού, ούτε ένα πλάνο από ταβέρνα, ούτε ένα λευκό λινό πουκαμισάκι να ανεμίζει στο αεράκι; Θα το βλέπουν και οι Ευρωπαίοι και θα αναρωτιούνται αν όντως αφορά στη συμμετοχή της Κύπρου.

Πιο κάτω αυτούσιο ένα σχόλιο που διαβάσαμε στο facebook και σχεδόν κλάψαμε από θυμό και αγανάκτηση αφού διαβάσαμε πικρές αλήθειες για το ατόπημα τόσο των Minus One, όσο και του σκηνοθέτη, του παραγωγή, του διευθυντή φωτογραφίας και όλων όσοι αγνόησαν επιδεικτικά (και προκλητικά) τον πολιτισμό και την κουλτούρα μας. Έλεος κύριοι!

 

«Δεν ξέρω ποιος είναι αυτός ο ατάλαντος ο Emilios Avraam που σκηνοθέτησε το κλιπάκι για την Eurovision, αλλά εισηγούμαι την άμεση σύλληψη του για εγκλήματα κατά της γιουροβιζιονικής μας ιστορίας.

 



Που ξανακούστηκε ρε να γίνονται γυρίσματα για κλιπ χωρίς το Κούριο, τα κατεχόμενα, τη θάλασσα ή τουλάχιστον τους Τάφους των Βασιλέων;

ΑΙΣΧΟΣ!

Υποψιάζομαι τούρκικο δάκτυλο που θέλει να πλήξει τον τουρισμό και τη δημοκρατία.

Παραθέτω ένα χαρακτηριστικό κλιπ που θα έπρεπε να χρησιμοποιείται ως οδηγός παραγωγής βιντεοκλίπ για τη γιουροβίζιον.

WARNING: Ακολουθεί έπικ μύστακας στο 2:05 (μην κοιτάξετε απευθείας την οθόνη γιατί θα τυφλωθείτε από το awesomeness) και η πιο random επιλογή για κομπάρσο ΕΒΕΡ στο 2:36».

 


Σχετικα

Τι αλλάζει στα πανεπιστήμια της Ελλάδας

2019 μ.Χ. και ζούμε ακόμα στον μεσαίωνα

Η viral φωτογραφία με τη «θεά» Ελληνίδα μάνα

Εταιρία στην Αίγυπτο χορηγεί «άδεια περιόδου» στις εργαζόμενες

Η εξαιρετική απεικόνιση του νεφελώματος του Αετού από έναν Κύπριο

Παγκόσμια Ημέρα Πολιτιστικής Κληρονομιάς η σημερινή