Όσοι βγάζουν φωτογραφίες περνάνε καλύτερα

Όσοι τραβάνε πολλές φωτογραφίες, νιώθουν πιο ευτυχισμένοι σε σχέση με όσους δεν φωτογραφίζουν καθόλου.

 


Article featured image
Article featured image

Αυτό είναι το συμπέρασμα μιας νέας αμερικανικής μελέτης, η οποία δικαιώνει όσους γυρνάνε με μια κάμερα στο χέρι.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής την αναπληρώτρια καθηγήτρια Κρίστιν Ντιλ του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνια, μελέτησαν πάνω από 2.000 ανθρώπους.

Διαπιστώθηκε ότι όσοι φωτογραφίζουν τις εμπειρίες τους, περνάνε γενικά καλύτερα, σε σχέση με όσους αποφεύγουν τις φωτογραφίες.

«Η φωτογράφηση μπορεί να αυξήσει την ευχαρίστηση των θετικών εμπειριών, αυξάνοντας την προσωπική εμπλοκή κάποιου σε αυτές», δήλωσε η Ντιλ.

         


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Ανέσυρε το κινητό τουρίστριας από λίμνη, αλλά ζήτησε αντάλλαγμα

Article featured image

Γιατί οι βιβλιοθήκες της Φινλανδίας σφύζουν από ζωή

Article featured image

Στην Ιρλανδία ζητούν την αποποινικοποίηση κατοχής όλων των ναρκωτικών για προσωπική χρήση