13χρονος έγινε ο πρώτος άνθρωπος που κατάφερε να τερματίσει το Tetris
«Δεν έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο από άνθρωπο». [ΒΙΝΤΕΟ]
Πέμπτη 04 Ιανουαρίου 2024
2
λεπτά
Μια μοναδική στιγμή στην ιστορία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών πέτυχε ο 13χρονος Γουίλις Γκίμπσον από την Οκλαχόμα καθώς έγινε ο πρώτος άνθρωπος που κατάφερε να τερματίσει το Tetris.
Μέχρι την επιτυχία του 13χρονου, μόνο bots με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης είχαν καταφέρει να τερματίσουν το παιχνίδι που παρουσιάστηκε το 1989 στο Nintendo Entertainment System (NES).
Ο 13χρονος, ο οποίος στον κόσμο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών είναι γνωστός με το παρατσούκλι Blue Scuti, κατέγραψε, μάλιστα, σε βίντεο τη στιγμή που τα κομμάτια του Tetris έπεφταν με τόση μεγάλη ταχύτητα που το ίδιο το παιχνίδι δεν μπορούσε να το διαχειριστεί.
Το ιστορικό επίτευγμα σημειώθηκε στο 38ο λεπτό του παιχνιδιού όταν ο Γκίμπσον ήταν στην πίστα νο 157. «Ωχ το έχασα» ακούγεται να λέει αρχικά ο 13χρονος πριν να αντιληφθεί ότι το παιχνίδι είχε «παγώσει», σήμα της de facto νίκης του. «Θεέ μου. Ναι! Θα λιποθυμήσω, δεν νιώθω τα χέρια μου», φώναξε περιχαρής ο νεαρός gamer με το σκορ του να δείχνει 999999.
«Δεν έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο από άνθρωπο. Βασικά είναι κάτι που κανείς δεν περίμενε ότι θα συμβεί μέχρι πριν από μερικά χρόνια», δήλωσε στους New York Times ο πρόεδρος του Classic Tetris World Championship, Βινς Κλεμέντε. Σύμφωνα με τους Times ο Γουίλις έκανε «προπόνηση» 20 ωρών την εβδομάδα μέχρι να πετύχει το ρεκόρ.
Η ιστορία του παιχνιδιού
Το δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι -στο οποίο οι παίκτες πρέπει να σχηματίσουν τέλειες οριζόντιες γραμμές καθώς πέφτουν τα τουβλάκια με την ταχύτητα διαρκώς να αυξάνεται- δημιουργήθηκε αρχικά το 1984 από τον σοβιετικό μηχανικό Alexey Pajitnov και απέκτησε μεγάλη δημοτικότητα μετά το ντεμπούτο του στο Nintendo Entertainment System (NES) και στη φορητή κονσόλα Game Boy της Nintendo το 1989.
Σήμερα, το παιχνίδι μπορεί να παιχτεί σε μια σειρά από κονσόλες και πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των κινητών τηλεφώνων.
Το 2010, ο επαγγελματίας παίκτης Thor Aackerlund κατάφερε να φτάσει στο επίπεδο 30 χρησιμοποιώντας μια τεχνική που ονομάζεται hypertapping, όπου ο παίκτης δονεί τα δάχτυλά του με τρόπο που κινεί το χειριστήριο πιο γρήγορα από την ταχύτητα του παιχνιδιού.
Αυτό οδήγησε άλλους παίκτες να υιοθετήσουν το hypertapping και άλλες τεχνικές για να δουν πόσο μακριά θα μπορούσαν να φτάσουν – αλλά μέχρι τον περασμένο μήνα, μόνο το AI είχε καταφέρει να φτάσει στην πραγματική οθόνη όπου το παιχνίδι τερματίζει.
Η kill screen εμφανίζεται όταν ένας παίκτης φτάσει σε επίπεδο που προκαλεί το κρασάρισμα του παιχνιδιού.