Βγήκε από τη ΜΕΘ μετά από 21 ημέρες η Μαρινέλλα

Το νέο ιατρικό ανακοινωθέν για την υγεία της.

Article featured image
Article featured image

Η σπουδαία τραγουδίστρια Μαρινέλλα έχει ξεπεράσει τον κίνδυνο μετά το εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη στην σκηνή του Ηρωδείου στις 25/09, με την κατάσταση της υγείας της να είναι σταθερή.

Όπως αναφέρουν ελλαδικά μέσα η κορυφαία ερμηνεύτρια θα βγει από τη ΜΕΘ σήμερα, Τετάρτη (16/10) - μετά από 21 ημέρες - και θα μεταφερθεί σε κλινική αυξημένης φροντίδας, με τους γιατρούς να περιμένουν τις επόμενες ημέρες για να προχωρήσουν στις επόμενες κινήσεις για την αποκατάσταση της υγείας της.

Το ιατρικό ανακοινωθέν

Η κα. Παπαδοπούλου Κυριακή (Μαρινέλλα) μετά από 21 ημέρες νοσηλείας στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου ΥΓΕΙΑ λόγω σοβαρού αγγειακού επεισοδίου, μεταφέρεται σε δωμάτιο νοσηλείας για περαιτέρω νοσηλεία.

Οι θεράποντες ιατροί

Ηλίας Κ. Πολιτάκης - Ηλίας Ανδριανάκης - Κωνσταντίνος Σπέγγος

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Ανέσυρε το κινητό τουρίστριας από λίμνη, αλλά ζήτησε αντάλλαγμα

Article featured image

Γιατί οι βιβλιοθήκες της Φινλανδίας σφύζουν από ζωή

Article featured image

Στην Ιρλανδία ζητούν την αποποινικοποίηση κατοχής όλων των ναρκωτικών για προσωπική χρήση