«Αυτές οι μαρτυρίες συμφωνούν και με κάνουν να σκέφτομαι πως ο Αλέν Ντελόν ήταν αμφιφυλόφιλος, τουλάχιστον, τα πρώτα τριάντα χρόνια της ζωής του. Έχουν διασταυρωθεί και προέρχονται από αξιόπιστα πρόσωπα», δήλωσε ο Μπερνάρ Βιολέ, δημοσιογράφος, συγγραφέας και βιογράφος του Αλέν Ντελόν.
Ο Βιολέ στη συνέντευξή του στη Le Parisien τόνισε πως ο σπουδαίος Γάλλος ηθοποιός ήταν «μια ελεύθερη προσωπικότητα, με τρελή φιλοδοξία και έζησε την αμφιφυλοφιλία του προφανώς για να "δοκιμάσει" και με μια υποψία αριβισμού». Ο ίδιος, υποστήριξε πως ο Αλέν Ντελόν ήταν μια ανυπότακτη προσωπικότητα και θεωρεί ότι ο σπουδαίος ηθοποιός «από σεξουαλική άποψη είχε εξερευνήσει τα πάντα, με άνδρες, με γυναίκες και κάνοντας τρίο».
Ο συγγραφέας ανέφερε πως σε νεαρή ηλικία ο Αλέν Ντελόν ήταν πολύ πιο «ανεκτικός» ενώ το 2013 σε συνέντευξή του ο Γάλλος ηθοποιός είχε δηλώσει πως η ομοφυλοφιλία είναι ενάντια στη φύση. Ο Βιολέ τόνισε πως την εποχή που ο Αλέν Ντελόν μεσουρανούσε στον γαλλικό κινηματογράφο «η αμφιφυλοφιλία του ηθοποιού ήταν αδύνατο να αποκαλυφθεί». «Ο Ντελόν, όπως και ο Μπελμοντό, ήταν σύμβολο της αρρενωπότητας, του ανδρισμού. Δεν υπήρχε περίπτωση να παρεκκλίνει», δήλωσε ο βιογράφος του ηθοποιού.
Ο Βιολέ δεν είναι ο μόνος συγγραφέας που υποστηρίζει πως ο Αλέν Ντελόν ήταν bisexual. Τον Σεπτέμβριο κυκλοφόρησε μια άλλη βιογραφία του Γάλλου ηθοποιού με τίτλο «Alain Delon, un destin français» (Αλέν Ντελόν, ένα γαλλικό πεπρωμένο) έργο του συγγραφέα Φιλίπ Ντιράν. Ο Ντιράν σε συνέντευξη που παραχώρησε με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου του για τον «τελευταίο μεγάλο σταρ του γαλλικού κινηματογράφου» δήλωσε πως μέσα στο βιβλίο του αναφέρει ότι κάποιοι άνδρες είχαν την εντύπωση πως τους φλέρταρε ο Ντελόν.
Όμως, ο συγγραφέας παραδέχθηκε πως πρόκειται για φήμες που δεν κατέστη δυνατόν να επαληθεύσει. «Δεν έχω συναντήσει ποτέ άνδρα που να μου πει "κοιμήθηκα με τον Ντελόν". Το σίγουρο είναι πως ο Αλέν Ντελόν γοήτευε τους άνδρες όπως και τις γυναίκες», δήλωσε ο Ντιράν, βιογράφος, επίσης, του Ζαν Πολ Μπελμοντό, της Σιμόν Σινιορέ και γνώστης της ιστορίας του κινηματογράφου.
ΠΗΓΗ