Είναι κοινώς αποδεκτό πως η τέχνη δεν γνωρίζει σύνορα και ούτε μπορεί να καλουπωθεί. Αν ένας καλλιτέχνης θέλει να εκφραστεί με έναν συγκεκριμένο τρόπο, όσο προκλητικός κι αν είναι αυτός, θα το κάνει.
Όταν ο Γκουστάβ Κουρμπέ ζωγράφιζε το «The Origin of The World» το 1866 τα πράγματα δεν ήταν τόσο εξελιγμένα και αν ένα έργο προκαλούσε το κοινό αίσθημα, τότε αυτό απαγορευόταν.
Σήμερα όμως, αυτού του είδους τα έργα είναι που συνήθως προσελκύουν το ενδιαφέρον.
Το εν λόγω έργο εκτίθεται αυτή την περίοδο στο Musée d’Orsay στο Παρίσι και μια γυναίκα θεωρεί πως βρήκε τον ιδανικό τρόπο για να το απεικονίσει.
Χωρίς να φοράει εσώρουχο, έκατσε στο έδαφος μπροστά από τον πίνακα, άνοιξε τα πόδια της και έδειξε ότι προφανώς θέλησε να απεικονίσει και ο Κουρμπέ το 1866.
Η Ντέμπορα ντε Ρομπέρτις, καλλιτέχνης από το Λουξεμβούργο, μετατρέπει το άψυχο κομψοτέχνημα σε μια ζωντανή περφόρμανς χωρίς ίχνος ντροπής.
Χωρίς λοιπόν καμία έγκριση από το μουσείο, η Ντεμπόρα στάθηκε μπροστά στο έργο και τέντωσε το αιδοίο της.
Une artiste expose son sexe sous «L'origine du... από quoi2news