Μετά το Pokemon GO, το Super Mario Run είναι ένα ακόμη δημοφιλές παιχνίδι που πήρε το δρόμο του για iOS συσκευές (iPhone, iPad και iPod με iOS 8.0 και άνω). Συγκεκριμένα, έγινε διαθέσιμο στο App Store πριν από μερικές μόνο μέρες και ήδη έχει σπάσει κάθε ρεκόρ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Apptopia, το Super Mario Run μέσα στην πρώτη μέρα που έγινε διαθέσιμο έκανε 2.85 εκατ. downloads, ενώ μόλις τέσσερις μέρες από την κυκλοφορία του είχε κατέβει πάνω από 40 εκατομμύρια φορές. Αυτό σημαίνει ότι ξεπερνά το ρεκόρ άλλων εξαιρετικά δημοφιλών παιχνιδιών όπως το Pokemon GO που την πρώτη μέρα είχε κατέβει 900.000 φορές.
Ωστόσο, σύμφωνα με τα δεδομένα της Sensor Tower, από τα 40 εκατομμύρια χρηστών που κατέβασαν το παιχνίδι, μόλις το 8% προχώρησε στην πληρωμή των 10 δολαρίων που χρειάζονται για την full έκδοση που συμπεριλαμβάνει και τα 3 game modes. Τα πρώτα levels είναι δωρεάν, αλλά στη συνέχεια πρέπει ο χρήστης να πληρώσει 10 δολάρια.
Η Nintendo προφανώς είναι ενήμερη σχετικά με την δυσαρέσκεια που έχει προκαλέσει η τιμή των 10 δολαρίων. Με δηλώσεις του στο πρακτορείο Reuters, εκπρόσωπος της εταιρείας προσπαθεί να εξηγήσει τον λόγο. Η εξήγηση που δίνεται για την ακριβή τιμή είναι η «διασφάλιση των γονιών» ότι δεν θα υπάρξουν επιπλέον in-app αγορές στο παιχνίδι και ότι το παιδί δεν θα κάνει κατά λάθος καμία αγορά.
«Pricing was designed to reassure parents that they would be charged just once, not multiple times». Αυτή ήταν η ακριβής δήλωση του εκπροσώπου της Nintendo στο Reuters, αλλά δεν μοιάζει να είναι λογική και ικανποιητική.