Αν ρωτήσεις κάποιον Κύπριο να σου χαρακτηρίσει με τρεις λέξεις μια επίσκεψή του στην Αθήνα, αυτές θα περιλαμβάνουν την Ερμού, τα μπουζούκια και φυσικά τους ταξιτζήδες της.
Πολυλογάδες και ξερόλες (πολλοί από αυτούς), έχουν άποψη για όλα και την εκφράζουν χωρίς να τους ρωτήσεις, ενώ μόλις πάρουν χαμπάρι ότι είσαι «κουμπάρος» σίγουρα θα θυμηθούν μια ιστορία από τότε που υπηρέτησαν στο νησί ή και στον πόλεμο για να σου πουν.
Αυτούς, είναι και τους πρώτους που συναντάς με το που πατήσεις το πόδι σου στην Αθήνα, και αν είναι η πρώτη σου επίσκεψη εκεί τότε πολύ πιθανόν να νομίζεις ότι κατέβηκες σε χώρα που ζουν νεάτερνταλ.
Για να το ξεκαθαρίσουμε από τώρα, εννοείται πως δεν είναι όλοι έτσι και τα τελευταία χρόνια ο κλάδος έχει βελτιωθεί κατά πολύ, ένεκα και της ΕΕ, ωστόσο κάποια κατάλοιπα εξακολουθούν να υπάρχουν, με μερικούς χιμπατζήδες οδηγούς ταξί να κυκλοφορούν ακόμη ελεύθεροι και να μεταφέρουν κόσμο από το αεροδρόμιο στον προορισμό τους.
Όπως οι τύποι στο πιο κάτω βίντεο, οι οποίοι πιάστηκαν στα χέρια στην πιάτσα ταξί στο Ελ. Βενιζέλος, για αδιευκρίνιστους λόγους και κατέληξαν ματωμένοι και τραυματισμένοι, να μπαίνουν στο ταξί τους για να μεταφέρουν τουρίστες.
Το περιστατικό δημοσίευσε στο Facebook ο Αχιλλέας Αναστασόπουλος που ήταν παρών στο κλωτσομπουνίδι των ταξιτζήδων, ο οποίος μιλώντας στο δημοσιογράφο του Luben Αντώνη Κωνσταντάρα είπε: «Ήταν γύρω στις 8 το πρωί στον χώρο των αναχωρήσεων και περίμενα να με μαζέψει ένα βανάκι. Ξαφνικά οι δύο ταξιτζήδες -που περίμεναν στην πιάτσα- άρχισαν να πλακώνονται. Στην αρχή με λαβές, μετά κυλιόντουσαν κάτω και τελικά, τη στιγμή που άρχισα να βιντεοσκοπώ, έπεσαν μπουνιές και κλωτσιές. Δεν έχω ιδέα γιατί τσακώθηκαν, δεν είχαν πελάτες μέσα και σκέψου πως ήταν στο τέλος της ουράς. Αφού χωρίστηκαν, μάζεψαν τα πράγματά τους και παρατήρησα ότι ο ένας είχε σπασμένα γυαλιά και ο άλλος ματωμένο κεφάλι. Το αστείο είναι πως μετά τον καυγά μπήκαν και οι δύο στα αυτοκίνητά τους επειδή είχε προχωρήσει η ουρά και συνέχισαν να βρίζονται μέσα από αυτά δίνοντας υποσχέσεις για το τι θα κάνει ο ένας στον άλλον μετά», συμπληρώνει.