Οι λύκοι επέστρεψαν στα βουνά της Αθήνας

Μετά από πενήντα χρόνια απουσίας, οι λύκοι εμφανίστηκαν ξανά στην Πάρνηθα.

 


Article featured image
Article featured image

Η σχετική ανακοίνωση έγινε από την περιβαλλοντική οργάνωση «ΚΑΛΛΙΣΤΩ» που εδώ και δέκα χρόνια ασχολείται με τη μελέτη των μεγάλων σαρκοφάγων ζώων στην Ελλάδα.

Η περίπτωση της Πάρνηθας πάντως δεν είναι μοναδική, αφού μία τάση επανάκαμψης των μεγάλων σαρκοφάγων θηλαστικών όπως είναι η αρκούδα, ο λύκος και ο αδηφάγος παρατηρείται παντού στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με στοιχεία πανευρωπαϊκής έρευνας στην οποία συμμετείχε και η ΚΑΛΛΙΣΤΩ, ως αιτίες του φαινομένου παρουσιάζονται η βελτίωση των βιότοπων και η θέσπιση ενός αποτελεσματικού νομικού πλαισίου για την προστασία των ζώων αυτών.

Ανησυχία πάντως δεν ενδείκνυται καθώς ο λύκος δεν αποτελεί απειλή για τον άνθρωπο, αφού τον φοβάται.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Μετά από 30 χρόνια ερευνών, λύθηκε το μυστήριο του ναυαγίου με τα χρυσά νομίσματα

Article featured image

Αυτές είναι οι κορυφαίες λίμνες της Ευρώπης για καλοκαιρινές βουτιές

Article featured image

Ο πρωτοφανής καύσωνας που πλήττει την Ευρώπη θα ήταν πρακτικά αδύνατον να συμβεί πριν από 50 χρόνια