Είναι το μέινστριμ το νέο εναλλακτικό;

Υποτίθεται, τα μπουζούκια (ότι κι αν σημαίνει αυτό) έχουν πεθάνει. Και τσουπ, κάνει ξαφνικά μια συναυλία ο Ρέμος με τη Βανδή και την λοιπά συνοπαρτζιά του στο ΓΣΠ, βλέπεις φωτογραφίες στο φέισμπουκ και δυσκολεύεσαι να πιστέψεις ότι δεν είναι προϊόν photoshop.

 


Τόσο μεγάλη κοσμοσυρροή σε γήπεδο του νησιού έχουν να δουν οι promoters από κάτι συναυλίες της Βίσση τον καιρό των ισχνών αγελάδων. Μην σου πω ότι, βλέποντας τις φωτογραφίες, προς στιγμή πίστεψα πως ο προδομένος κυπριακός λαός αποφάσισε έστω την υστάτη να συμπαρασταθεί στους αδερφούς Έλληνες όπως τόσοι και τόσοι άλλοι Ευρωπαίοι.

Υποτίθεται, ο κόσμος έχει γυρίσει την πλάτη στο μέινστριμ -όπως συνηθίζαμε να το λέμε. Υποτίθεται πως, πλέον είναι στη μόδα τα φεστιβάλ που προωθούν την εγχώρια δημιουργία, που γίνονται στα χωριά και γίνονται μάλιστα πλέον με συχνότητα μεγαλύτερη ακόμα και από τα eurogroups των τελευταίων ημερών, που ο κόσμος άρχισε να τα γνωρίζει, να τα επισκέπτεται (κάποιοι γιατί πάντοτε το έκαναν και άλλοι επειδή αυτό είναι τώρα στη μόδα -αλλά αυτό δεν έχει σημασία-), που θα ‘ταν υποτίθεται το μέλλον της διασκέδασης-ψυχαγωγίας αφού (και πάλι υποτίθεται) ο κόσμος για διάφορους λόγους επιστρέφει στα βασικά. Back to basics,  που λέγαμε παλιά στο χωριό μου.

Όχι όμως. Μην δουν ένα άνθρωπο να ηρεμήσει. Με το που το εγχώριο φεστιβάλ απέκτησε μια κάποια δυναμική, με το αποφάσισε ο κόσμος να μπει στο αμάξι και να οδηγήσει μισή ώρα (στην Κύπρο, όπου και να πας, τόσο χρόνο θα σου πάρει), τσουπ, έρχεται ο Ρέμος να μας χαλάσει τη γιορτή. «Μην δουν ότι πηδιόμαστε, πλακώσανε κι οι Ρέμοι», που λέει και ένα αρχαιοελληνικό απόφθεγμα. Και όχι μόνο πλακώσανε αλλά γεμίζουν και ένα ολόκληρο στάδιο ΓΣΠ, την ίδια ώρα μάλιστα που στην αυλή του πανέμορφου σχολείου της Λόφου ο Μιχάλης Τερλικκάς τραγουδά το «Αχερόμπασμαν», ένα από τα ομορφότερα παραδοσιακά κυπριακά τραγούδια του νησιού.

Μα πώς; Τι συμβαίνει; Αφού υποτίθεται πως το είδος αυτό της διασκέδασης έχει πεθάνει. Αφού υποτίθεται πως μόνο ο Αλκίνοος, ο Χαρούλης και η Μποφίλιου γεμίζουν θέατρα πλέον. Ή τουλάχιστον, αυτή την ψευδαίσθηση είχαμε. Τελικά, το τέλος των ψευδαισθήσεων σε τούτο τον τόπο δεν είναι μια συγκεκριμένη περίοδος αλλά μια αέναη κατάσταση. Είναι τρόπος ζωής. Σαν την Κύπρος εν έσιει ολάν!

Στην χώρα Κύπρο, τα τρεντς αλλάζουν πιο συχνά ακόμα και από τους προπονητές του Ερμή Αραδίππου. Μέχρι να ανακαλύψεις τι είναι στη μόδα, μέχρι να μάθεις ποιο είναι το εναλλακτικό για να μπορείς το υποστηρίξεις ψυχή τε και σώματι έτσι ώστε να θεωρείσαι in, το μέχρι λίγους μήνες μέινστριμ, το οποίο είχε μείνει στα αζήτητα, ξαφνικά επιστρέφει και πάλι στο προσκήνιο.

Το εναλλακτικό που εξελίχθηκε σε μέινστριμ θα ξεκινήσει να χάνει και πάλι έδαφος και το παλιό μέινστριμ θα εξελιχθεί στο νέο εναλλακτικό. Σε μπέρδεψα; Εγώ να δεις πόσο μπερδεύτηκα όταν άναψα την τηλεόραση και είδα τον τίτλο «Μαζί μας η Άντζελα Δημητρίου».

Όχι, η δήλωσή της «Δεν μπορεί να μου αφαιρέσει το λάδι μου εμένα, το ελληνικό. Δεν γουστάρω το εγχώριο, δεν θέλω να πάρω το κρέας το εγχώριο, θέλω να πάρω το ελληνικό, το δικό μου από το χωριό μου», ούτε τυχαία ήταν, ούτε χωρίς σκοπό έγινε. Επικοινωνιακό τρικ! Μεγάλη μαλαγάνα η Λαίδη. Σου λέει, αν δεν ανοίξω εκ νέου το στόμα μου να βγάλω ένα μαργαριτάρι, που είναι και το τρέιντμάρκ μου, πως αλλιώς θα κάνω εντυπωσιακή έξοδο από το χρονοντούλαπο;

Εμείς, πάντως, ανυπομονούμε για το επεισόδιο του «Bingo show» με τον Αυτιά ως παρουσιαστή και την Άντζελα ως καλεσμένη. Ντάξει! Θα μπορούσε να υπάρξει οτιδήποτε πιο εναλλακτικό σε ότι αφορά στα πολιτιστικά δρώμενα του τόπου σήμερα;


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ