Αλλάζουν ωράριο τα φώτα στο γραμμικό πάρκο

Αν έτυχε να κάνεις τελευταία τη βόλτα σου, στο γραμμικό πάρκο Γαρύλλη της Λεμεσού, θα έχεις διαπιστώσει πως αργά το απογευματάκι αναγκαστικά την κάνεις στα σκοτεινά.

 


Article featured image
Article featured image

Έτσι, ο Δήμος Λεμεσού και Κάτω Πολεμιδιών, μετά από παράπονα πολιτών αποφάσισε να αλλάξει το ωράριο στα φώτα. 

Τα φώτα από εδώ και στο εξής, ανάβουν στις 18.30 και όχι στις 19.00, όπως τα είχαμε συνηθίσει.  

Το μέτρο αυτό είναι προσωρινό, καθώς στα μέσα του Οκτώβρη, θα γίνει αλλαγή του αυτόματου συστήματος για το άναμμα των φώτων με βάση τον χρονολογικό σχεδιασμό του Δήμου.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Ανέσυρε το κινητό τουρίστριας από λίμνη, αλλά ζήτησε αντάλλαγμα

Article featured image

Γιατί οι βιβλιοθήκες της Φινλανδίας σφύζουν από ζωή

Article featured image

Στην Ιρλανδία ζητούν την αποποινικοποίηση κατοχής όλων των ναρκωτικών για προσωπική χρήση