Από το νοσοκομείο… στο βάθρο

Ο Μάριος Γεωργίου κατέκτησε το μοναδικό μετάλλιο της Κύπρου στους Ευρωπαϊκούς Αγώνες 2019, στο δίζυγο της ενόργανης γυμναστικής, την Κυριακή 30 Ιουνίου.

Article featured image
Article featured image

Ο Μάριος Γεωργίου έγραψε ιστορία στο Minsk για την Κύπρο, αφού κατάφερε να βρεθεί από το νοσοκομείο στο... βάθρο!




Η ιστορία του θυμίζει ταινία!

Το Σάββατο (29/06) η πτώση του στον τελικό του σύνθετου ατομικού τον έστειλε με το φορείο και το ασθενοφόρο στο νοσοκομείο, όπου έκανε προληπτικές εξετάσεις.

Έχοντας συνεχώς δίπλα του την ιατρική ομάδα, οι εξετάσεις βγήκαν καθαρές, με τη συμμετοχή του την Κυριακή στους τελικούς οργάνων να ήταν παρόλα αυτά αμφίβολη, λόγω και της ταλαιπωρίας που υπέστη...

Τελικά, όχι μόνο επανήλθε, αλλά δεν πτοήθηκε από την ατυχία στον πρώτο τελικό οργάνου (πλάγιο ίππο) και εν τέλει πήρε το μοναδικό μετάλλιο της Κύπρου στους 2ους Ευρωπαϊκούς Αγώνες 2019, στον τελικό του δίζυγου.

marios 5.jpg

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Ανέσυρε το κινητό τουρίστριας από λίμνη, αλλά ζήτησε αντάλλαγμα

Article featured image

Γιατί οι βιβλιοθήκες της Φινλανδίας σφύζουν από ζωή

Article featured image

Στην Ιρλανδία ζητούν την αποποινικοποίηση κατοχής όλων των ναρκωτικών για προσωπική χρήση