Μήπως το concept πίσω από την ταινία «Τα Παράσιτα» είναι κλεμμένο;

Ινδός σκηνοθέτης κατηγορεί τον Μπονγκ Τζουν Χο πως έκλεψε την κεντρική ιδέα από δική του ταινία.

Article featured image
Article featured image

Κατά το παρελθόν, στο χώρο του κινηματογράφο, έχουμε δει διάφορους – συνήθως πιο άγνωστους στο ευρύ κοινό – σκηνοθέτες να κατηγορούν συναδέλφους τους για λογοκλοπή, δηλαδή τη χρήση ιδεών (και λέξεων) τρίτων χωρίς αυτή να αναγνωρίζει την πηγή της πληροφορίας, εκούσια ή όχι. Συνήθως, πολλές από αυτές τις υποθέσεις μένουν στην επικαιρότητα για μερικές μέρες και σπάνια οδηγούνται στα δικαστήρια. 


Όπως είναι γνωστό σε όλους, η κορεάτικη ταινία «Παράσιτα» του σκηνοθέτη Μπονγκ Τζουν Χο σάρωσαν τα φετινά βραβεία Όσκαρ, κερδίζοντας τέσσερα αγαλματάκια (Καλύτερη Ταινία, Σκηνοθεσία, Πρωτότυπο Σενάριο, Καλύτερη Ξένη Ταινία).


hero_parasite-movie-review-2019.jpeg



Αυτό φαίνεται πως δεν «έκατσε» καλά στον ινδό σκηνοθέτη-παραγωγό P.L. Thenappan που κατηγορεί τον Μπονγκ Τζουν Χο ότι τα «Παράσιτα» είναι αντιγραφή της δικής του – σαν παραγωγός εκεί – δραματικής-ρομαντικής ταινίας του 1999 με τίτλο «Minsara Kanna». O P.L. Thenappan δεν είναι κάποιος άγνωστος σκηνοθέτης στη χώρα του, αλλά το timing των κατηγοριών του, λίγο μετά τα Όσκαρ και μήνες από την κυκλοφορία της ταινίας, σίγουρα προκαλεί εντύπωση.


Μιλώντας στην εφημερίδα India Today, ο P.L. Thenappan δήλωσε «Είδα το κορεάτικο φιλμ «Παράσιτα» και νοιώθω ότι έχουν κλέψει το κύριο θέμα-ιδέα από την ταινία “Minsara Kanna”. Μιλάω με ξένους δικηγόρους και σκέφτομαι σοβαρά να καταθέσω σύντομα μήνυση εναντίον των δημιουργών των “Παρασίτων”».


producer-of-thalapathy-vijays-minsara-kanna-to-file-a-case-on-the-makers-of-parasite-for-plagiarism-001.jpg


Ο σκηνοθέτης της ταινίας, K.S. Ravikumar, φαίνεται κάπως πιο διαλλακτικός, δηλώνοντας «Είμαι χαρούμενος που η ιστορία πήρε το βραβείο Όσκαρ, αν και η δική μας ταινία λειτούργησε σαν έμπνευση. Πάντως, ο παραγωγός είναι αυτός που θα αποφασίσει αν γίνουν κάποιες νομικές κινήσεις».


Feature11-5.jpg



Για την ιστορία, στην ταινία «Minsara Kanna» βλέπουμε έναν «ταπεινό και καταφρονεμένο» νεαρό στην Ινδία να ερωτεύεται μία πλούσια κοπέλα, με τον ίδιο και την οικογένειά του να πλαστογραφούν τις ταυτότητές τους για να δουλέψουν στο σπίτι της κοπέλας. Λέτε τελικά οι Ινδοί να έχουν δίκιο;




Πηγή: athensvoice.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ