Είναι αυτή η πιο τρελή συνομωσία του κόσμου;

Η εμφάνιση στη Eurovision με την κορώνα στο κεφάλι, οι αντιασφυξιογόνες μάσκες, οι καταστροφές και ο στίχος «Not everyone is coming to the future», κάνουν το «Future» της Μαντόνα να μοιάζει με την τέλεια προφητεία.

H περσινή εμφάνισή της στη Γιουροβίζιον συζητήθηκε πολύ τότε, κι όχι μόνο γιατί δεν ήταν καλά τα φωνητικά της στο Like A Prayer.

Όσο κι αν είναι συναρπαστικές οι θεωρίες συνωμοσίας, η αλήθεια είναι πως η Μαντόνα υπήρξε πάντα μια προφήτης στην ποπ κουλτούρα. Στα ’80s προειδοποιούσε για το AIDS, αργότερα για την περιβαλλοντική καταστροφή, το νέο κύμα πείνας στην Αφρική, τον Τραμπ, το δυστοπικό κλίμα του σήμερα.


Όχι πως δεν είναι διορατική (είναι), αλλά δε χρειαζόταν και φοβερό μυαλό για να δεις προς τα πού πήγαινε και πηγαίνει ο κόσμος, με τους παράφρονες ημι-δικτάτορες που τον κυβερνούν, σε συνδυασμό με την κλιματική αλλαγή και τον άτυπο χημικό πόλεμο μεταξύ χωρών.

Η δυστοπία που παρουσίασε στη σκηνή της Γιουροβίζιον (εκεί που κανονικά έπρεπε όλα να είναι χαζοχαρούμενα, πολύχρωμα και ονειρεμένα) ένα χρόνο μετά μοιάζει τελείως διαφορετική.


Από τότε είναι που οι συνωμοσιολόγοι είχαν θεωρήσει την εμφάνισή της «σατανιστική τελετή των Ιλουμινάτι επί σκηνής», οπότε μπορείτε να φανταστείτε τώρα τι λένε.

madonacorona1.jpg

madonacorona2.jpg
Ο παρουσιαστής της Ώρας του Λαού, Νικος Κωνσταντινίδης


Στην πραγματικότητα και το τραγούδι Future αλλά και η ερμηνεία του στη Γιουροβίζιον δεν είχε σχέση με τον Κορωνοϊό. Ήταν ένα δυστοπικό ξυπνητήρι για την κλιματική αλλαγή και για τα δεινά που περνά ο πλανήτης. Για την καταστροφή του περιβάλλοντος, για τους πολέμους, για τα αυταρχικά καθεστώτα κλπ.

Δεν χρειάζεται να είχε προβλέψει και τον Κορωνοϊό η Μαντόνα για να παραδεχτούμε την αντίληψή της και τη διορατικότητά της. Αυτά είναι πράγματα γνωστά εδώ και δεκαετίες.

«Είναι η πρωτοπόρος που ο κόσμος πάντα λάτρευε να μισεί…», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στο καταληκτικό σχόλιο του ο Άρης Δημοκίδης στα Μικροπράγματα της LIFO.

Πηγή: Μικροπράγματα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ