Το «Benadryl Challenge» απέβη μοιραίο για 15χρονη χρήστη του TikTok

Το κορίτσι από την Οκλαχόμα συμμετείχε σε «challenge» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι έφηβοι λαμβάνουν μεγάλες δόσεις αντι-σταμινικού χρησιμοποιώντας το ως παραισθησιογόνο.

Η Chloe Marie Phillips πέθανε σε ηλικία 15 ετών, τα ξημερώματα της 21ης Αυγούστου, με αιτία θανάτου την υπερδοσολογία διφαινυδραμίνης που ως αντι-αλλεργικό φάρμακο κυκλοφορεί με το εμπορικό σήμα Benadryl.

Η «πρόκληση Benadryl» είναι «θρέμμα» του TikTok. Έφηβοι ενθαρρύνονται να πάρουν όσο το δυνατόν περισσότερα φάρμακα για να έχουν παραισθήσεις. «Η δόση που μπορεί να προκαλέσει παραίσθηση είναι πολύ κοντά στη δόση που μπορεί να προκαλέσει θάνατο», δήλωσε ο Scott Schaeffer, διευθυντής του Κέντρου Δηλητηριάσεων της Οκλαχόμα προειδοποιώντας για κίνδυνο: Καρδιακής προσβολής, εγκεφαλικού επεισοδίου, επιληπτικών κρίσεων, μη αναστρέψιμης εγκεφαλικής βλάβης, ακόμη και θάνατο.

Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα Daily Mail, τρεις έφηβοι από το Τέξας παραμένουν στο νοσοκομείο με καρδιακά προβλήματα. Μεταξύ τους και μια 13χρονη η οποία πήρε 14 δισκία Benadryl στη μέση της νύχτας.

Εκπρόσωπος του TikTok είπε στην DailyMail ότι οι αρμόδιοι για τη διαχείριση της πλατφόρμας ενημερώθηκαν πρώτη φορά για την «πρόκληση Benadryl» τον Μάιο και «άμεσα αφαιρέθηκε η πολύ μικρή ποσότητα σχετικού περιεχομένου που εντοπίστηκε».

ty.jpg
Η 15χρονη Chloe Marie Phillips που έχασε τη ζωή της


Ήταν ήδη αργά για την 15χρονη μαθήτρια, που σύμφωνα με τον επικήδειο «αγαπούσε τη μουσική, το χορό, τα βιντεοπαιχνίδια και τους φίλους της και ονειρευόταν μια μέρα να γίνει δικηγόρος και να ταξιδέψει στο Παρίσι».


Ο δικτυακός τόπος της Benadryl απαγορεύει τη λήψη του φαρμάκου για παιδιά κάτω των 6 ετών και συνιστά: Τα παιδιά ηλικίας μεταξύ 6 και 12 ετών πρέπει να λαμβάνουν μόνο 1 δισκίο κάθε τέσσερις έως έξι ώρες, ενώ οποιοσδήποτε άνω των 12 ετών πρέπει να λαμβάνει όχι περισσότερα από 2 δισκία κάθε τέσσερις έως έξι ώρες – εκτός εάν δοθεί διαφορετική οδηγία από γιατρό.

benedryl-1080x608.jpeg


Ακριβώς όπως μια αλλεργική αντίδραση μπορεί να επηρεάσει πολλαπλά συστήματα οργάνων του σώματος, έτσι και το Benadryl μπορεί να επηρεάσει πολλαπλά συστήματα οργάνων, τονίζουν παιδίατροι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ