«Το Maestro έχει ένα βασικό ελάττωμα: τον Παπακαλιάτη πρωταγωνιστή. Είναι ατάλαντος»

Η σκληρή κριτική από γνωστή τηλεκριτικό, μετά και την τελευταία σεζόν του Maestro.

Article featured image
Article featured image

Εάν ακολουθείς και παρακολουθείς τον Χριστόφορο Πακαλιάτη και τα έργα του, όλα αυτά τα χρόνια, σίγουρα θα έχεις διαπιστώσει πως εκεί έξω υπάρχουν διάφορα στρατόπεδα υπέρ και κατά του. Δεν είναι λίγες οι φορές που πετυχημένος σκηνοθέτης και ηθοποιός δέχτηκε δριμύ κατηγορώ για τις σειρές του, η οποίες χαρακτηρίστηκαν ως κακές κόπιες πετυχημένων ξένων σειρών, ως λίγες, ως διδακτικές, ως μέσω για να προβάλει τον ναρκισσισμό και την ωραιοπάθειά του, και ο κατάλογος είναι ατελείωτος.

Το θέμα είναι όμως, πως όλες ανεξαιρέτως οι σειρές και ταινίες του Παπακαλιάτη, πέραν από άκρως επιτυχημένες εμπορικά κατάφεραν να ανακινήσουν τα τηλεοπτικά δεδομένα της Ελλάδας, να θίξουν θέματα ταμπού με τρόπο που μέχρι τότε κανείς δεν είχε τολμήσει να ακουμπήσει, ενώ η κινηματογραφική αισθητική που έφερε στη μικρή οθόνη, αδιαμφισβήτητα αναβάθμισε τα τηλεοπτικά standards.

Ο Πακαλιάτης, αναμφίβολα είναι ένα ταλαντούχο πλάσμα που κάνοντας εμπορική τηλεόραση, πέτυχε να δημιουργήσει κάτι ποιοτικό, με ταυτότητα, τη δική του ταυτότητα που ο καθένας μπορεί να ξεχωρίσει από το πρώτο πλάνο. Και το Maestro ήρθε να επιβεβαιώσει και να επιβραβεύσει όλα τα προηγούμενα καταφέρνοντας όχι μόνο να μπει σε μία διεθνή πλατφόρμα streaming, αλλά και να δεχθεί διθυραμβικά σχόλια από ανθρώπους όπως ο Morgan Freeman.

Στις αρχές Δεκεμβρίου, ανέβηκε στο Netflix η τελευταία σεζόν του Maestro, η οποία έκλεισε έναν πετυχημένο κύκλο μίας σειράς που αγαπήθηκε πολύ. Τα σχόλια, όπως ήταν αναμενόμενο, ήταν ποικίλα, καθώς υπήρχαν αυτοί που λάτρεψαν τα τελευταία 4 επεισόδια, άλλοι που τα μίσησαν και άλλοι που τα θεώρησαν αδιάφορα και «λίγα» για μία τέτοια σειρά. Υπήρξε, ωστόσο, και μία κριτική, ιδιαίτερα σκληρή, η οποία αν και όχι παντελώς αβάσιμη, μοιάζει να γράφτηκε επί τούτου ώστε να στρέψει τα βλέμματα της προσοχής πάνω της, παίρνοντας λίγη από τη λάμψη της σειράς.

Maestro_επ.-4-1.jpg


Μέσω μίας ανάρτησής της στο Facebook, η γνωστή τηλεκριτικός Πόπη Διαμαντάκου, αφιέρωσε τη στήλη της στο Maestro, με αφορμή το φινάλε της σειράς, γράφοντας μεταξύ άλλων, και αφού είχε προηγουμένως είχε αναφερθεί θετικά για τη σειρά, πως ο Παπακαλιάτης πρέπει να σταματήσει να πρωταγωνιστεί στις σειρές του, καθότι ως ηθοποιός είναι ατάλαντος.

Η τηλεκριτικός μάλιστα, ανέφερε πως ειδικά στο Maestro, όπου έγινε ένα εξαιρετικό cast από ταλαντούχους ηθοποιούς, η αδυναμία του Παπακαλιάτη να ανταπεξέλθει υποκριτικά δίπλα τους, φάνηκε ακόμη πιο έντονα. Μάλιστα η Πόπη Διαμαντάκου, δεν παρέλειψε να αναφέρει πως αυτό είναι ένα πρόβλημα που είχαν όλες οι παραγωγές του Παπακαλιάτη, καθώς σε όλες έβαζε πρωταγωνιστή και δει δραματικό εραστή τον εαυτό του.

Και παρότι συμφωνούμε εν μέρει πως ίσως είναι καιρός ο Χριστόφορος Πακαλιάτης να δοκιμάσει και κάποια άλλη συνταγή ως προς το κομμάτι της δικής του συμμετοχής στις σειρές που δημιουργεί, βάζοντας τον εαυτό σου και σε πιο δευτερεύοντες ρόλους, η κριτική ότι είναι «ατάλαντος» ως ηθοποιός, θεωρούμε πως είναι και άδικη και αβάσιμη!

Διαβάστε ολόκληρη την κριτική της Πόπης Διαμαντάκου πιο κάτω:

«Ο εραστής με τη βερμούδα. Έχτισε χαρακτήρες, βρήκε τους καλύτερους να τους ερμηνεύσουν από την Ανδριολάτου, που μας πρωτοσύστησε μέχρι την Χάρις Αλεξίου, ευχάριστη έκπληξη, τον Τσορτέκη σε έναν από τους αγριότερους ρόλους στην ελληνική τηλεόραση, αλλά ήταν εξαιρετικός, την Καβογιάννη, την Γουλιώτη, τον Μουρατίδη, τον Κώστα Μπερικόπουλο, πολύ πολύ ανθρώπινα “ελαττωματικό” αστυνόμο Κουβά, όλοι πολύ καλοί και μαγευτικά τοπία και μοντάζ και μουσικές και ατμοσφαιρικό ήταν και σασπένς είχε, όλα πολύ καλά για το Maestro, αλλά είχε ένα μεγάλο ελάττωμα, το ίδιο που έχουν όλα τα Παπακαλιάτεια έργα και δεν μπορούν στ’ αλήθεια να απογειωθούν. Θα μπορούσαν», ανέφερε αρχικά η τηλεκριτικός.

«Θα μπορούσε να του συγχωρεθεί ακόμη και το διδακτικό ύφος που έχει μονίμως στα κοινωνικά θέματα γιατί τολμάει έστω και τα θίγει. Όμως επιμένει να κρατά τον πρωταγωνιστικό ρόλο ο ίδιος ο Χριστόφορος, αλλά ως ηθοποιός είναι ατάλαντος. Όλα τα καλά έχει και πολλά μπορεί να κάνει, τον ηθοποιό όμως όχι. Και επειδή διαλέγει τους καλύτερους, δίπλα τους δείχνει ακόμη χειρότερος. Είναι τόσο κρίμα!!! Ενώ απόλαυσα τη σειρά, τέλεια για χάζι τις βροχερές ημέρες, μου ήταν αφόρητες οι σκηνές που εμφανιζόταν.

»Ειδικά με τις βερμούδες...και να υποδύεται και τον εραστή. Ο εραστής με τη βερμούδα – βολική στη ζέστη, αλλά δεν του πάει, πως να το κάνουμε. Τι να πω! Ο ίδιος που φρόντισε τόσο την αισθητική των πλάνων, χώροι, δρόμοι, φύση, πρόσωπα, χρώματα, όλα τέλεια, να μην μπορεί να αντιληφθεί το λάθος του», κατέληξε στην ανάρτησή της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ