Διαγωνισμός: Κερδίστε προσκλήσεις για την avant premiere της ταινίας «Ρομπέν των Δασών»
Η CITY και η το περιοδικό OK!, σε συνεργασία με την ODEON, σου δίνει τη δυνατότητα να διεκδικήσεις μια από τις διπλές προσκλήσεις για την (κλειστή) πρεμιέρα της νέας ταινίας του Ότο Μπάθουρστ «Ρομπέν των Δασών».
Πιο κάτω ακολουθεί μία φόρμα στην οποία πρέπει να συμπληρώσεις τα προσωπικά σου στοιχεία και στη συνέχεια να υποβάλεις τη συμμετοχή σου.
Μέχρι πότε ισχύει ο διαγωνισμός;
Μέχρι τις 12:00 το μεσημέρι της Δευτέρας 26 Νοεμβρίου.
Με ποιο τρόπο θα μάθεις αν έχεις κερδίσει;
Θα σου αποσταλεί SMS από τη CITY και ακολούθως θα πρέπει να επιβεβαιώσεις την παρουσία σου καλώντας στο 22580580, μέχρι την Τρίτη 27 Νοεμβρίου, στις 12:00 το μεσημέρι.
***Τα προσωπικά σου στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν μόνο για τους σκοπούς που αφορούν στη διεξαγωγή του διαγωνισμού
Αν νομίζεις ότι γνωρίζεις καλά την ιστορία του Ρομπέν των Δασών, τότε κάνεις λάθος αφού αυτή τη φορά ο μύθος παρουσιάζεται εντελώς αλλιώς.
Η πλοκή
Ο κόμης Ρομπέν του Λόξλεϊ (Τάρον Έγκερτον), ένας σκληραγωγημένος από τον πόλεμο Σταυροφόρος, και ο Μαυριτανός διοικητής του, Λιτλ Τζον (Τζέιμι Φοξ), ξεκινούν μια τολμηρή εξέγερση ενάντια στο διεφθαρμένο αγγλικό στέμμα. Μια συναρπαστική περιπέτεια που περιλαμβάνει σκληρές και καταιγιστικές μάχες, εντυπωσιακά χορογραφημένες σκηνές και έναν έρωτα κλασσικό και διαχρονικό.
Ξεκινώντας με ασταμάτητο ρυθμό, ο «Ρομπέν των Δασών» μας ξανασυστήνει τον εμβληματικό παράνομο ως τον σκοτεινό, δυνατό ήρωα μιας ταραχώδους πόλης που τον έχει απόλυτη ανάγκη. Στη συναρπαστική αυτή περιπέτεια, η πρώτη επανάσταση του Ρομπέν ενάντια σε ένα διεφθαρμένο Βασίλειο εξελίσσεται με σκληρές και εντυπωσιακές μάχες, μια απρόσμενη φιλία και ένα διαχρονικό ρομάντζο.
Με τον Τάρον Έγκερτον να ηγείται ενός δυναμικού καστ, αυτός ο Ρομπέν είναι ένας σύγχρονος ήρωας. Μπορεί να γεννήθηκε με τα προνόμια του τίτλου του Λόρδου του Λόξλεϊ αλλά τώρα επιστρέφει από τον πόλεμο σαν ένας πληγωμένος βετεράνος που έχει χάσει τα πάντα, ακόμα και την αληθινή του αγάπη, Μαριάν (Ιβ Χιούσον). Με τη βοήθεια του εξίσου «σημαδεμένου» και κάποτε εχθρού του, Τζον (Τζέιμι Φοξ), ο Ρομπέν μεταμορφώνεται σε έναν κουκουλοφόρο τιμωρό που αναζητά και επιδιώκει τη δικαιοσύνη για όλους του ανθρώπους. «Δεν υπάρχουν καθόλου στοιχεία εποχής ή παραδοσιακού ύφους σε αυτή την ταινία και αυτό είναι που με έπεισε κυρίως, γιατί δεν μοιάζει σε τίποτα με όλους τους άλλους Ρομπέν που έχουμε δει. Για εμένα η ιστορία του ‘Ρομπέν των Δασών’ είναι πολύ συναφής με την εποχή που ζούμε», λέει ο Έγκερτον και υποστηρίζει ότι το σενάριο έπαιξε καθοριστικό ρόλο για τη συμμετοχή του στην ταινία, καθώς ήταν αυτό που τον ώθησε να αντιμετωπίσει τον Ρομπέν σαν έναν άντρα που ανακαλύπτει μια εσωτερική φλόγα και μια ικανότητα που ποτέ δεν είχε φανταστεί και όχι σαν έναν ήρωα βγαλμένο από παραμύθι.
Stunts και κοστούμια
Πριν ακόμα ξεκινήσει η ταινία όλοι ήξεραν ότι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που θα αντιμετώπιζαν θα ήταν η χορογραφία των σκηνών μάχης και των ηθοποιών. Ο στόχος ήταν να έχει κομψότητα και ακροβατικά, συμπληρώνοντας τη μοντέρνα αίσθηση της ταινίας αλλά πάντα σε συμφωνία με την ιστορικότητα του μύθου.
Ο «Ρομπέν των Δασών» είναι η προσωποποίηση της τοξοβολίας σύμφωνα με τον εκπαιδευτή Λαρς Άντερσεν. «Όσοι σκέφτονται την τοξοβολία συνήθως θυμούνται κάποια σκηνή σχετική με τον Ρομπέν των Δασών. Σε αυτή την ταινία είχαμε την ευκαιρία να φέρουμε τη λογική της τοξοβολίας όσο πιο κοντά στην πραγματικότητα μπορούσαμε και ελπίζουμε ότι οι άνθρωποι θα δουν πόσο συναρπαστική είναι. Όλο το καστ ήταν απρόσμενα καλό στην τοξοβολία. Ανησυχούσα ότι δεν θα είναι αρκετά γρήγοροι αλλά ήταν εξαιρετικοί», δηλώνει ο ίδιος.
Την ατμόσφαιρα της ταινίας συμπληρώνει αριστοτεχνικά η επιλογή και κατασκευή των κοστουμιών. Ο ενδυματολόγος Τζούλιαν Ντέι και η ομάδα του κατασκεύασαν το 95% των κοστουμιών από την αρχή. Το στυλ ο ίδιος το χαρακτηρίζει ως μοντέρνο μεσαιωνικό με φουτουρτιστικές λεπτομέρειες αλλα σύμφωνο πάντα με την τότε σκληρή πραγματικότητα.
Ο Ότο Μπάθουρστ αναφέρει σχετικά: «Χρησιμοποιήσαμε όλα τα μέσα που είχαμε στα χέρια μας για να κάνουμε αυτή την ταινία να μοιάζει μοντέρνα, αληθινή και να μπορούν οι θεατές να ταυτιστούν μαζί της. Το θέμα δεν είναι να είναι ιστορικά σωστή και πιστή στις προηγούμενες εκδοχές της ταινίας. Η ιστορία αυτή είναι «στο τώρα», η ιστορία είναι και τώρα επίκαιρη».