«Προστατευτείτε από τον Internet Explorer»

Article featured image
Article featured image

Ανακοίνωση με την οποία προτρέπει τους χρήστες του διαδικτύου να εγκαταλείψουν τον Internet Explorer της Microsoft εξέδωσε το υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας των ΗΠΑ. 

Αυτό, σύμφωνα με την ανακοίνωση, γίνεται «για την προστασία των χρηστών του διαδικτύου, έως ότου η εταιρεία «κλείσει» μια σημαντική τρύπα στην ασφάλεια του λογισμικού της που καθιστά το πρόγραμμα ιδιαίτερα ευάλωτο στις κυβερνο-επιθέσεις και τις υποκλοπές προσωπικών δεδομένων».

Ως γνωστό, το εν λόγω πρόγραμμα χρησιμοποιείται καθημερινά από εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. 


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

To μεγάλο μυστικό των αρχαίων ρωμαϊκών δρόμων στην Πομπηία

Article featured image

Στη Δανία βρέθηκε τεράστιο υφαντουργικό κέντρο της εποχής των Βίκινγκς

Article featured image

Ένα Boeing μετατράπηκε σε πολυτελή σουίτα μέσα στη ζούγκλα