Νοσηλευτής σκότωσε 30 ασθενείς για να... εξασκηθεί

Article featured image
Article featured image

Ο νοσηλευτής που δικάζεται εδώ και πολλούς μήνες από το γερμανικό δικαστήριο, παραδέχθηκε πως σκότωσε περίπου τριάντα σοβαρά άρρωστους ασθενείς οι οποίοι νοσηλεύονταν στην εντατική.

 

Όπως μεταδίδει το Γερμανικό Πρακτορείο ο νοσηλευτής, είχε ήδη καταδικασθεί το 2008 σε κάθειρξη επτάμισι ετών για απόπειρα φόνου.

Από τον Σεπτέμβριο, δικάζεται από το δικαστήριο του Όλντενμπουργκ (βόρεια Γερμανία) για τους φόνους τριών ασθενών και για απόπειρες φόνου δέκα άλλων που νοσηλεύονταν στην εντατική και στους οποίους είχε χορηγήσει υπερβολικές δόσεις φαρμάκων.

Οι ερευνητές υποψιάζονται ότι ήθελε έτσι να αποδείξει το ταλέντο του στην ανάνηψη.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Έρευνα αποκαλύπτει τον καλύτερο τρόπο για να αποκτήσετε νέους φίλους

Article featured image

Αλλάζουν τα ταξίδια με Ryanair για οικογένειες: Τι ισχύει πλέον για γονείς και παιδιά

Article featured image

Τι συμβαίνει στον εγκέφαλό μας όταν επικρατούν συνθήκες καύσωνα