Αποθέωσαν τον Βαρουφάκη: «Γιάνη μου, το μαντίλι σου»

Στη συγκέντρωση κατά της λιτότητας και συμπαράστασης στην κυβέρνηση, που πραγματοποιήθηκε χθες στη Θεσσαλονίκη, οι διαδηλωτές έστησαν χορό μπροστά από τον Λευκό Πύργο και τραγουδώντας το «Γιάνη μου, το μαντίλι σου» αποθέωσαν τον κ. Βαρουφάκη.

 


Article featured image
Article featured image

Στο σημείο, βρέθηκαν πάνω από 5.000 άτομα, με αρκετούς από αυτούς να κρατάνε πλακάτ με συνθήματα κατά της λιτότητας, αλλά και κατά της Γερμανίας.

Κεντρικό σύνθημα της συγκέντρωσης ήταν το «Δεν φοβόμαστε, δεν εκβιαζόμαστε».

Κάποιοι αποφάσισαν να κάψουν και τη σημαία της ΕΕ.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Μετά από 30 χρόνια ερευνών, λύθηκε το μυστήριο του ναυαγίου με τα χρυσά νομίσματα

Article featured image

Αυτές είναι οι κορυφαίες λίμνες της Ευρώπης για καλοκαιρινές βουτιές

Article featured image

Ο πρωτοφανής καύσωνας που πλήττει την Ευρώπη θα ήταν πρακτικά αδύνατον να συμβεί πριν από 50 χρόνια