Πάμε Μενεού για το πρώτο φεστιβάλ οφτού

Αν σου αρέσει το οφτό κλέφτικο, τότε αυτή η είδηση σε ενδιαφέρει.

 


Article featured image
Article featured image

Την Πέμπτη, 1 Σεπτεμβρίου και ώρα 20.00 πάμε στο χωριό Μενεού, για το πρώτο φεστιβάλ οφτού κλέφτικου.

Το φεστιβάλ θα φιλοξενηθεί στο προαύλιο του Σωματείου στο Μενεού και η είσοδος σε αυτό θα ανέρχεται στα 10 ευρώ ανά άτομο με άφθονο φαγητό.

Τη βραδιά θα παρουσιάζει ο Λούης Πατσαλίδης, ενώ τη μουσική θα αναλαμβάνει το μουσικό σχήμα ΝΟΤΕΣ, η Ιωάννα Πολυβίου και ο Γιώργος Βασιλείου. 

Περισσότερες πληροφορίες θα βρεις ΕΔΩ, ή τηλεφωνώντας στο 99372362.

Το φεστιβάλ αποτελεί πρωτοβουλία του αθλητικού συλλόγου Αστέρας Μενεού.

 


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

To μεγάλο μυστικό των αρχαίων ρωμαϊκών δρόμων στην Πομπηία

Article featured image

Στη Δανία βρέθηκε τεράστιο υφαντουργικό κέντρο της εποχής των Βίκινγκς

Article featured image

Ένα Boeing μετατράπηκε σε πολυτελή σουίτα μέσα στη ζούγκλα