Πώς επηρεάζει τις γυναίκες ο μήνας που θα γεννήσουν;

Οι γυναίκες που γεννάνε στη διάρκεια του χειμώνα, ή της άνοιξης, έχουν μικρότερη πιθανότητα να εμφανίσουν στη συνέχεια επιλόχεια κατάθλιψη, σε σχέση με όσες γεννάνε το φθινόπωρο ή το καλοκαίρι.

 


Article featured image
Article featured image

Αυτό αποκαλύπτει μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής την δρα Τζίε Τζου του Νοσοκομείου Brigham & Women's της Βοστώνης, ανέλυσαν στοιχεία για 20.169 γυναίκες που είχαν γεννήσει.

Εκτός από τον μήνα, διαπιστώθηκε, επίσης, ότι μειωμένο κίνδυνο κατάθλιψης είχαν όσες γυναίκες είχαν μεγαλύτερης διάρκειας εγκυμοσύνη και ιδίως όσες ήταν μεγαλύτερης ηλικίας, άρα πιο ώριμες.

Όταν μια ώριμη γυναίκα γεννά ένα υγιές σωστά ανεπτυγμένο παιδί, σύμφωνα με τους ερευνητές, έχει μικρότερη πιθανότητα κατάθλιψης από ότι μια νέα γυναίκα που γεννά ένα πρόωρο μωρό.

Με πληροφορίες από το ΑΠΕ 


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Το να νιώθουμε μεγαλύτεροι από την ηλικία μας σχετίζεται με κακή ποιότητα ύπνου

Article featured image

Μουντιάλ 2026: Ο Ρονάλντο έγινε χθες ο πρώτος παίκτης που σκοράρει σε έξι διαφορετικά Παγκόσμια Κύπελλα

Article featured image

Διαχειριστές παραλίας απαγορεύουν την είσοδο σε όποιον δεν γνωρίζει καλά γερμανικά