Πέθανε ο ψηλότερος άνδρας των ΗΠΑ

Έβλεπε τον κόσμο από ύψος 2 μέτρων και 35 εκατοστών.

Article featured image
Article featured image

O Igor Vovkovinskiy, o ψηλότερος άντρας στις ΗΠΑ, πέθανε σε ηλικία 38 ετών, στη Μινεσότα, ανακοίνωσε η μητέρα του μέσω του Facebook.


Με ύψος 2 μέτρα και 35 εκατοστά, πάλευε για πολλά χρόνια με την ασθένειά του καθώς ένας όγκος τού προκαλούσε υπερέκκριση αυξητικής ορμόνης.


Για τον λόγο αυτό η οικογένειά του εγκαταστάθηκε, όταν ήταν ακόμη παιδί, στο Ρότσεστερ της Μινεσότα, πόλη φημισμένη για τις άριστες ιατρικές υπηρεσίες της. Ο θάνατός του αποδίδεται σε καρδιολογικά αίτια.

Igor Vovkovinskiy.jpg


Από μικρός ο Igor Vovkovinskiy, Αμερικανός ουκρανικής καταγωγής, παρά τις θεραπείες, συνέχισε να ψηλώνει. Στα 27 του, το βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες τον αναγνώρισε ως τον ψηλότερο άνδρα στις ΗΠΑ.

psiloteros-antras-obama.jpg


ap21235709307184.jpg


Το 2013, στον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision, εμφανίστηκε στην σκηνή, μεταφέροντας στην αγκαλιά του την εκπρόσωπο της Ουκρανίας.



Σύμφωνα με το βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες, ο ψηλότερος άνθρωπος στον κόσμο σήμερα είναι ο Τούρκος Sultan Kösen, με ύψος 2,51 μέτρα.

6124926a5491c.jpg



Ο ψηλότερος άνθρωπος όλων των εποχών ήταν ο Αμερικανός Ρόμπερτ Wadlow, που έφτασε τα 2,72 μέτρα. Έπασχε επίσης από υπερέκκριση αυξητικής ορμόνης και πέθανε το 1940, σε ηλικία μόλις 22 ετών.

612492e3221cc.jpg

Πηγή: LiFO

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Μια νέα εικόνα του James Webb αποκαλύπτει πώς γεννιούνται τα άστρα

Article featured image

Ανακαλύφθηκε ένα νέο είδος «καρχαρία που περπατά»

Article featured image

Γιατί τα αεροπορικά εισιτήρια ίσως παραμείνουν ακριβά παρά τη μείωση των τιμών καυσίμων