Αφρούς βγάζει (όχι από το κακό του) σιντριβάνι στη Λάρνακα

Δεν ειναι η πρώτη φορά.

Article featured image
Article featured image

Μπροστά σε ένα περίεργο συμβάν βρέθηκαν διερχόμενοι οδηγοί και πεζοί που πέρασαν σήμερα από το σιντριβάνι που βρίσκεται στο παλιό ΓΣΖ στο κέντρο της Λάρνακας, αφού από αυτό έβγαιναν αφροί.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Sigmalive, παρόμοιο συμβάν είχε σημειωθεί και στο παρελθόν και φαίνεται πως το σιντριβάνι γέμισε με σαπουνάδα από απορρυπαντικό ή άλλο προϊόν.

Η επαναφορά του σιντριβανιού θα πάρει χρόνο, αφού πρέπει να αντληθεί όλο το νερό και να γεμίσει ξανά με καθαρό.

do.png


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Βρέθηκε τετράδιο μαθημάτων του Μότσαρτ με άγνωστη μουσική

Article featured image

Ο κιθαρίστας των Smiths βγάζει σε δημοπρασία 95 κιθάρες από τη συλλογή του

Article featured image

Έδωσαν στα παιδία τους ονόματα από Pokémon