Μόλις εξελέγη πρόεδρος της Βουλής των Αντιπροσώπων

Με 29 ψήφους.

Article featured image
Article featured image

Νέα πρόεδρος της Βουλής η Αννίτα Δημητρίου, η οποία με 29 ψήφους επανεκλέγηκε στην θέση της για ακόμη μια πενταετία.

Την κ. Δημητρίου στήριξαν οι βουλευτές του κόμματός της, του ΔΗΚΟ και της Άμεσης Δημοκρατίας.

Στον δεύτερο γύρο πέρασε μαζί με τον Γενικό Γραμματέα του ΑΚΕΛ, Στέφανο Στεφάνου, ο οποίος έλαβε 19 ψήφους.

Σημειώνεται ότι στο δεύτερο γύρο το ΕΛΑΜ τήρησε αποχή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Για πρώτη φορά στην ιστορία της ΕΕ, υπουργός συμμετείχε σε συνεδρίαση μαζί με το μωρό της [βίντεο]

Article featured image

Σε δημοπρασία η μπάλα που έστειλε στα δίχτυα με το «xέρι του Θεού», ο Μαραντόνα

Article featured image

Παρά τις αντιδράσεις η FIFA επιτρέπει τις σημαίες του ουράνιου τόξου στο ο Pride Match