Κυκλοφόρησε το πρώτο ηλεκτρονικό... τσιγαριλίκι

Article featured image
Article featured image

Το πρώτο ηλεκτρονικό τσιγαριλίκι όχι απλώς είναι γεγονός αλλά βγήκε στην αγορά της Ευρώπης! Κατασκευάζεται -που αλλού;- στην Ολλανδία και οι χρήστες μπορούν να το γεμίζουν είτε με υγρό κάνναβης, είτε με αποξηραμένη κάνναβη…

 

Η εταιρεία που το δημιούργησε είναι η E-Njoint BV. Παρασκευάζει 10.000 ηλεκτρονικά τσιγαριλίκια την ημέρα και τα εξάγει στην Ευρώπη. Δεν περιέχουν καπνό και είναι 100% νόμιμα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας E-Njoint δήλωσε: «Η Ολλανδία είναι γνωστή παγκοσμίως για την ανεκτικότητά της στα μαλακά ναρκωτικά και με το προϊόν αυτό δείχνει ότι μπορεί να πάει και ένα βήμα παραπέρα».

Και συνέχισε: «Από την στιγμή που δεν ενοχλείς τον διπλανό σου και κινείσαι στο πλαίσιο του νόμου τότε όλα είναι εντάξει».


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Μια νέα εικόνα του James Webb αποκαλύπτει πώς γεννιούνται τα άστρα

Article featured image

Ανακαλύφθηκε ένα νέο είδος «καρχαρία που περπατά»

Article featured image

Γιατί τα αεροπορικά εισιτήρια ίσως παραμείνουν ακριβά παρά τη μείωση των τιμών καυσίμων