Ένα road trip με βανάκι και ένα βίντεο με iPhone

Ο Gareth Pon και η Martina Bisaz είναι ένα ζευγάρι που παράτησε τη Νότια Αφρική... για ένα road trip στην Ελβετία.

 


Article featured image
Article featured image

Οι δυο τους αγόρασαν ένα βανάκι Volkswagen του 1977 και με αυτό ξεκίνησαν το μεγάλο τους ταξίδι.

 



 

Ό,τι θα δεις στο βίντεο, έχει τραβηχτεί με smartphone και όχι με κάμερα, καθώς οι δύο ταξιδιώτες είναι φανατικοί Instagrammers.

Συγκεκριμένα, το απίστευτο φυσικό τοπίο, το κλασσικό τους αυτοκίνητο αλλά και τους εαυτούς τους, τους τράβηξαν με το iPhone τους!

Και όχι, δε ζηλεύουμε καθόλου. Μα καθόλου!

 



 


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Μια νέα εικόνα του James Webb αποκαλύπτει πώς γεννιούνται τα άστρα

Article featured image

Ανακαλύφθηκε ένα νέο είδος «καρχαρία που περπατά»

Article featured image

Γιατί τα αεροπορικά εισιτήρια ίσως παραμείνουν ακριβά παρά τη μείωση των τιμών καυσίμων