Γράφει η Μαρία Πιριπίτση
Όταν η ψυχοθεραπεύτρια Φρίντα Κλάιν άφηνε το βαρετό Σάφολκ, την παράκτια περιοχή όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε, ήταν αποφασισμένη να μην επιστρέψει ποτέ. Άφηνε πίσω της φίλους και οικογένεια, παλιούς έρωτες και τα πρώτα της χρόνια, αλλά και οδυνηρές αναμνήσεις ένα παρελθόν στο οποίο δεν θα επέτρεπε να της καταστρέψει τη ζωή.
Όμως, χρόνια αργότερα, μια παλιά συμμαθήτρια επισκέπτεται τη Φρίντα στο Λονδίνο και της ζητά να βοηθήσει την έφηβη κόρη της. Τότε αναδύονται μνήμες από καιρό θαμμένες. Και το έγκλημα που ακολουθεί δεν αφήνει πια στη Φρίντα άλλη επιλογή από το να επιστρέψει στη γενέτειρά της για να αντιμετωπίσει το ίδιο της το παρελθόν. Και μαζί με αυτό, τα τέρατα που κανείς άλλος εκτός από εκείνη δεν πίστεψε πως ήταν αληθινά... δεν μπορεί πια να εμπιστευτεί κανέναν και προσπαθεί μόνη της να ενώσει τα κομμάτια της ανατριχιαστικής αλήθειας του παρελθόντος αλλά και του παρόντος. Προτού άλλος ένας αθώος χάσει τη ζωή του...
Σημαδεμένη Πέμπτη. Το τέταρτο βιβλίο της σειράς που κόβει την ανάσα με πάνω από 8,000,000 αντίτυπα παγκοσμίως. Εκπληκτική σειρά βιβλίων αρχίζοντας με Blue Monday, Tuesday Gone, Σκοτεινή Τετάρτη για να φτάσουμε στην κορύφωση της Σημαδεμένης Πέμπτης.
Βιβλία που κρατούν αμείωτη την ένταση και δύσκολα ο αναγνώστης μπορεί να τα κλείσει. Γεμάτο σκοτεινή ψυχολογία, το συγγραφικό ζεύγος Nicci French είναι μάστορες της αναπάντεχης ανατροπής…
Σε κάνει να ανατριχιάζεις από την αγωνία και σε καθηλώνει μέσα σε μια ομίχλη από συγκρουόμενες αφηγήσεις, κρυμμένα μυστικά και αμφισβητήσιμα άλλοθι που διεισδύουν και πάλι στα τρίσβαθα της ανθρώπινης ψυχής. Με εξαιρετικά ψυχογραφήματα και προσεκτικές δράσεις και αντιδράσεις των ηρώων, το βιβλίο «Σημαδεμένη Πέμπτη» είναι μια άρτια προσέγγιση και καταγραφή του ανθρώπινου βίου, εσωτερικά κι εξωτερικά. Ο ρεαλισμός και η πειστικότητα της πλοκής, των χαρακτήρων, των σκηνικών, είναι απολύτως επιτυχημένοι, σαν να πρόκειται για ανθρώπους του οικείου μας περιβάλλοντος.
Και φυσικά, όπως ακριβώς συμβαίνει και στα προηγούμενα βιβλία της σειράς, το να αντιληφθεί ο αναγνώστης τον δράστη είναι πραγματικά πολύ δύσκολο έως απίθανο, καθ’ ότι οι συγγραφείς χειρίζονται και καθοδηγούν τους χαρακτήρες με τέτοιο τρόπο, ώστε ο δράστης θα μπορούσε να είναι τελικά ο καθένας.