Στα κατεχόμενα χωρίς βίζα

Χωρίς βίζα θα μπορούμε να περνούμε από απόψε το βράδυ στα κατεχόμενα.

 


Article featured image
Article featured image

Η κατάργηση της βίζας ανακοινώθηκε από τον νεοεκλεγέντα Τουρκοκύπριο ηγέτη Μουσταφά Ακιντζί, μετά από συνάντηση που είχε σήμερα με τον Πρόεδρο Αναστασιάδη.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον τουρκοκυπριακό τύπο, το μέτρο τίθεται σε εφαρμογή από τα μεσάνυχτα απόψε. Θα επιδεικνύεται μόνο ταυτότητα και δεν θα χρειάζεται να γίνεται συμπλήρωση οποιουδήποτε εγγράφου.

Θα ισχύσει δηλαδή ότι ήδη ισχύει για το πέρασμα από τα κατεχόμενα στις ελεύθερες περιοχές.

Η εφημερίδα «Κίπρις Πόστασι», η οποία μετέδωσε αρχικά την είδηση, αναφέρει συμπληρωματικά ότι στο εξής, δεν θα χρειάζεται ούτε να κατεβαίνουν από τα αυτοκίνητα όσοι διακινούνται από τα οδοφράγματα.


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

To μεγάλο μυστικό των αρχαίων ρωμαϊκών δρόμων στην Πομπηία

Article featured image

Στη Δανία βρέθηκε τεράστιο υφαντουργικό κέντρο της εποχής των Βίκινγκς

Article featured image

Ένα Boeing μετατράπηκε σε πολυτελή σουίτα μέσα στη ζούγκλα