Ο Κέβιν Σπέισι παραδέχτηκε ότι είναι γκέι (μάλλον) με λάθος αφορμή

Μέσα στη γενικότερη αναταραχή που επικρατεί στο Hollywood, συνέβη κι αυτό.

 


Ο οσκαρικός ηθοποιός, έκανε την αποκάλυψη μέσω μίας ανακοίνωσης, με αφορμή την έκταση που πήραν οι καταγγελίες του ηθοποιού Αντονι Ραπ, ότι έχει δεχθεί σεξουαλική επίθεση από τον Κέβιν Σπέισι πριν από πολλά χρόνια, όταν αυτός ήταν μόλις σε ηλικία 14 ετών και ο Σπέισι 26 ετών.

Η αντίδραση του Σπέισι στις κατηγορίες ήταν άμεση. Αλλά συνοδεύτηκε και με μια αποκάλυψη για την προσωπική του ζωή, την οποία μάλλον κανείς δεν περίμενε.

Γράφει στην ανακοίνωσή του: «Έχω μεγάλο σεβασμό και θαυμασμό για τον Άντονι Ραπ ως ηθοποιό. Είμαι τρομοκρατημένος σε αυτή την ιστορία. Πραγματικά δεν θυμάμαι το περιστατικό, πρέπει να έχουν περάσει πάνω από 30 χρόνια. Αλλά αν έχω συμπεριφερθεί όπως το αναφέρει, του οφείλω μια ειλικρινή συγγνώμη για κάτι που μοιάζει με τελείως ανάρμοστη συμπεριφορά μεθυσμένου και στεναχωριέμαι για τα συναισθήματα που περιγράφει ότι έχει όλα αυτά τα χρόνια. Αυτό το περιστατικό μου έδωσε κουράγιο να μιλήσω και για άλλα πράγματα σχετικά με τη ζωή μου. Ξέρω ότι κυκλοφορούν πολλές φήμες για μένα σχετικά με το γεγονός ότι προστατεύω τόσο πολύ την προσωπική μου ζωή. Οι πιο στενοί άνθρωποι ξέρουν καλά ότι στη ζωή μου είχα σχέσεις τόσο με γυναίκες όσο και με άντρες. Έχω αγαπήσει και έχω συνδεθεί ερωτικά με άνδρες και πλέον ζω ως ομοφυλόφιλος άνδρας. Θέλω να είναι ανοιχτός και ειλικρινής σε αυτή την υπόθεση και αυτό ξεκινάει από το να επανεξετάσω την συμπεριφορά μου». 

 

Μια κίνηση που σχολιάστηκε αρνητικά από μεγάλη μερίδα ακτιβιστών, αφού ο συγχρονισμός του να δημοσιοποιήσει την ομοφυλοφιλία του ως απάντηση σε μια καταγγελία για σεξουαλική επίθεση – δύο θέματα άσχετα μεταξύ τους, έστειλε πολλά και λάθος μηνύματα. «Άλλο ο σεξουαλικός προσανατολισμός και άλλη η σεξουαλική συμπεριφορά» υποστηρίζουν.

Πολλοί είναι εκείνοι που χαρακτηρίζουν απαράδεκτο το γεγονός ότι ο Σπέισι αποφάσισε να αποκαλύψει ότι είναι γκέι με αυτή την αφορμή. Τονίζουν ότι σε αυτή την υπόθεση πρέπει το επίκεντρο του ενδιαφέροντος να είναι στο θύμα και όχι σε έναν από τους πιο προβεβλημένους αστέρες της βιομηχανίας του θεάματος. 

 

*Με πληροφορίες από protagon.gr


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ