«Είστε η ντροπή της προσφυγιάς»

Ένα πανό τοποθετημένο στο γήπεδο.

 


Article featured image
Article featured image

Στο χθεσινό ντέρμπι ΠΑΟΚ - ΑΕΚ στην Τούμπα οι οπαδοί των γηπεδούχων τοποθέτησαν στην κεντρική κερκίδα και συγκεκριμένα στις θύρες 5-6, ένα πανό που γράφει «Είστε η ντροπή της προσφυγιάς».

Το συγκεκριμένο πανό οι Θεσσαλονικείς το είχαν και στο ΟΑΚΑ, στον τελικό Κυπέλλου κόντρα στην ΑΕΚ.

Το πανό τοποθετήθηκε στην ίδια θέση που στα ευρωπαϊκά ματς φιγουράρει το γνωστό «η Μακεδονία είναι μόνο μία και είναι εδώ».

 



Από το ματς στο ΟΑΚΑ


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Μια νέα εικόνα του James Webb αποκαλύπτει πώς γεννιούνται τα άστρα

Article featured image

Ανακαλύφθηκε ένα νέο είδος «καρχαρία που περπατά»

Article featured image

Γιατί τα αεροπορικά εισιτήρια ίσως παραμείνουν ακριβά παρά τη μείωση των τιμών καυσίμων