Παρουσιάστηκε το πρώτο εικαστικό έργο για τέμπλο ιερού εκκλησίας με ομόφυλα ζευγάρια

Αυτή είναι η προοδευτική εκκλησία που θα έπρεπε να έχουμε!


Όλοι έχουν μια θέση στον παράδεισο. Αυτό δεν υποστηρίζει και η δική μας Εκκλησία; Μόνο που μία εκκλησία στη Σουηδία το έκανε πράξη παρουσιάζοντας ομόφυλα ζευγάρια να απολαμβάνουν τον Παράδεισο, όπως αυτός περιγράφεται στις γραφές.

Η ζωγράφος Ελίζαμπεθ Όλσον Γουάλιν που τον δημιούργησε, είναι και η ίδια ανοιχτά ομοφυλόφιλη και οι υπεύθυνοι της εκκλησίας του Αγίου Παύλου υποδέχτηκαν το έργο με ενθουσιασμό.


Ο πίνακας είναι εμπνευσμένος από τον αναγεννησιακό καλλιτέχνη Λούκας Κράναχ τον Πρεσβύτερο. Η εκκλησία αποκάλυψε το έργο την Κυριακή, 1η Δεκεμβρίου, με στόχο την ορατότητα της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας στην Εκκλησία. Στην επίσημη ανακοίνωσή, οι υπεύθυνοι του ναού υπογραμμίζουν: «Με μεγάλη υπερηφάνεια και χαρά παραλάβαμε τον «Παράδεισο» στην εκκλησία του Αγίου Παύλου. Χρειαζόμαστε εικόνες που να ανοίγουν τον δρόμο για την συμπερίληψη όλων και την αναγνώριση μέσα στην εκκλησία». «Είμαστε ευγνώμονες για το ταλέντο της Ελίζαμπεθ, που μας δίνει την δύναμη να δημιουργήσουμε μια αξιόπιστη εκκλησία, που να δείχνει ότι όλοι έχουμε θέση στον Παράδεισο, ανεξάρτητα από το ποιον αγαπάμε ή πώς αυτοπροσδιοριζόμαστε».

Μία από τις ιέρειες του ναού, η Χελένα Μιρστένερ έγραψε στο Twitter: «Την Κυριακή γράφτηκε ιστορία. Το μοναδικό ΛΟΑΤΚΙ τέμπλο της Σουηδίας δόθηκε στην εκκλησία του Αγίου Παύλου στο Μάλμο (...). Είμαστε τόσο χαρούμενοι και υπερήφανοι». Η Εκκλησία της Σουηδίας είναι από τις πλέον προοδευτικές του κόσμου, και ήδη από το 2009 επιτρέπει τους γάμους ομοφυλοφίλων.

Μετά την διάδοση της είδησης ορισμένοι έσπευσαν να καταδικάσουν την κίνηση χαρακτηρίζοντας το έργο «βλάσφημο», αλλά οι υπεύθυνοι της εκκλησίας είναι αμετακίνητοι και δηλώνουν ενθουσιασμένοι από τη μοναδική και θαρραλέα προσθήκη στον ναό τους.

Η Όλσον Γουάλιν, ζωγράφος και φωτογράφος, είναι γνωστή για το πρωτοποριακό της έργο. Το 2012 είχε δημιουργήσει μία φωτογραφική παραλλαγή του Μυστικού Δείπνου του Λεονάρντο ντα Βίντσι, στην οποία παρουσίαζε τον Ιησού ως τρανς. Όταν το έργο εκτέθηκε στην Σερβία, το φρουρούσαν 24 ώρες το 24ωρο για να μην βανδαλιστεί.




Πηγή: LIFO

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ