Βλέπουμε το κυπριακό θρίλερ «Strain Roulette» και του δίνουμε τη ψήφο μας

Το φιλμ του Ανδρέα Splash Κυριάκου έχει επιλεγεί ανάμεσα σε εκατοντάδες για το διαγωνιστικό του Fantaspoa, του μεγαλύτερου φεστιβάλ φανταστικού σινεμά της Λατινικής Αμερικής.

Article featured image
Article featured image

Το open call του Fantaspoa σε σκηνοθέτες ανά το παγκόσμιο να ετοιμάσουν ταινίες μικρού μήκους με θέμα την πανδημία, ώθησε τον Ανδρέα Κυριάκου να φτιάξει το γυρισμένο εξ ολοκλήρου σε περιβάλλον desktop «Strain Roulette», ένα 7λεπτο φιλμάκι γύρω από ένα διαδικτυακό παιχνίδι μεταξύ φίλων (Χριστόδουλος Μαρτάς, Μαρία Παπακώστα, Ανδρέας Φυλακτού και Παναγιώτης Κυριάκου)… που πάει φυσικά στραβά.


Όταν πρόσφατα ζητήσαμε από τον Ανδρέα Κυριάκου να γράψει ένα κείμενο στη CITY για τη σημαντικότητα του Πολιτισμού και των Τεχνών γενικά, αλλά και ειδικά σε περιόδους όπως αυτή που διανύουμε, ο ίδιος επέλεξε να μας στείλει… ένα ΣΕΝΑΡΙΟ, αποδεικνύοντάς μας για άλλη μια φορά ότι η δημιουργικότητα και η ευρηματικότητα είναι στη φύση του.



Επιπλέον, θα ‘ταν περιττό αν αναφέραμε για άλλη μια φορά ότι το δικό του μικρού μήκους κυπριακό θρίλερ «The Midnight Shift» (Η Μεταμεσονύχτια Γραμμή), που το 2017 κέρδισε το πρώτο βραβείο HBO Europe, φλερτάρει έκτοτε με τον τηλεοπτικό γίγαντα.


Το θρίλερ του Κύπριου σκηνοθέτη επιλέχθηκε από εκατοντάδες συμμετοχές απ’ όλο τον πλανήτη, ως μία από τις 15 που θα διαγωνιστούν για το διεθνές βραβείο κοινού του Φεστιβάλ, μέσα από τις διαδικτυακές προβολές των ταινιών μεταξύ 1ης και 10ης Μαΐου όπου το κοινό θα ψηφίζει μέσω likes.

Δείτε ΕΔΩ την ταινία και ψηφίστε με ένα like. Επιπλέον, μπορείτε να δείτε όλους τους φιναλίστ εδώ.

* Η σκηνοθεσία, το μοντάζ και το σενάριο είναι του Ανδρέα Κυριάκου, η μουσική επιμέλεια και ο σχεδιασμός ήχου της Χριστίνας Γεωργίου, το character design του Νέαρχου Κωνσταντίνου, το animation του Σταύρου Χριστόφορου, τα promo graphics του Αρτέμη Ψαθά και η παραγωγή της Black Lemon του Αντρέα Φυλακτού. Όλοι δούλεψαν αφιλοκερδώς από το σπίτι και χωρίς καμιά προσωπική επαφή μεταξύ τους - το τελευταίο ήταν ο απαράβατος όρος που έθεσε το Φεστιβάλ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ