«Δύο φέτες ψωμί, δύο ντοματίνια και λιωμένο, από τη ζέστη, τυρί»

Η ανάρτηση άνδρα της ΜΑΤ στη Λέσβο για το φαγητό που τους έδωσαν.

Article featured image
Article featured image

Σύμφωνα με το lawandorder.gr, που επικαλείται καταγγελία συνδικαλιστή αστυνομικού, το δεκατιανό που έλαβαν την Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου, οι αστυνομικοί που μετέβησαν στο ακριτικό νησί για τη διαχείριση της κρίσης μετά την καταστροφή του ΚΥΤ της Μόριας ήταν δύο φέτες ψωμί, δύο ντοματίνια και μια φέτα λιωμένο τυρί από τη ζέστη.

Το συγκεκριμένο γεύμα δόθηκε στους αστυνομικούς στις 12:00 το μεσημέρι. Μάλιστα, ο αστυνομικός που κάνει την ανάρτηση-καταγγελία στο Facebook, τη συνοδεύει και με σχετική φωτογραφία.

fagito_moria.jpg


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Μια νέα εικόνα του James Webb αποκαλύπτει πώς γεννιούνται τα άστρα

Article featured image

Ανακαλύφθηκε ένα νέο είδος «καρχαρία που περπατά»

Article featured image

Γιατί τα αεροπορικά εισιτήρια ίσως παραμείνουν ακριβά παρά τη μείωση των τιμών καυσίμων