Το The New Yorker, στο νέο του εξώφυλλο που σχεδίασε ο Kadir Nelson πραγματεύεται την επιστροφή στην κανονικότητα και την απόκτηση της επαφής που χάσαμε.
Δύο νεαροί αγκαλιάζονται σφιχτά και με κλειστά μάτια, απολαμβάνουν μια από τις πιο απλές, καθημερινές συνήθειες που τόσο τους είχε λείψει όλο αυτό το διάστημα που κρατούσαμε αποστάσεις για να αποφύγουμε τη μετάδοση του κορωνοϊού. Και ακόμα πιο ιδιαίτερο είναι το γεγονός ότι οι δύο τους βρίσκονται σε εξωτερικό χώρο, ελεύθεροι, με φόντο τη γέφυρα East River και τη γέφυρα του Μπρούκλιν στη Νέα Υόρκη.
Αυτή η εικόνα με τίτλο «Homecoming» κοσμεί το νέο εξώφυλλο του αμερικανικού περιοδικού «The New Yorker» που κυκλοφορεί αυτή την εβδομάδα. Το εξώφυλλο σχεδίασε ο βραβευμένος Αμερικανός ζωγράφος, εικονογράφος και συγγραφέας Καντίρ Νέλσον, ο οποίος συνεχίζει να καταγράφει θέματα που προέκυψαν με την πανδημία. Όπως αναφέρεται στην περιγραφή του εξωφύλλου: «Η άνοιξη έχει φθάσει και περίπου το ένα τρίτο των Αμερικανών πολιτών έχει εμβολιαστεί πλήρως. Για πρώτη φορά εδώ και πολύ καιρό, οι άνθρωποι αξιοποιούν τις αισθήσεις τους για να έρθουν ξανά κοντά, να αποκτήσουν σωματική επαφή και οικειότητα».
Homecoming, λοιπόν. Σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα, εορτασμός της άνοιξης με αισιοδοξία και πραγματική ανθρώπινη σύνδεση μετά από μια μακρά καραντίνα που ακινητοποίησε τον κόσμο. Το ζευγάρι της εικόνας αγαπά τη στιγμή και ευχαριστιέται τον ανοιξιάτικο αέρα.