Το τρίτο μετάλλιο πανηγύρισε στους Παραολυμπιακούς του Τόκιο η Ελλάδα

Χάλκινος ο Μπακοχρήστος στην άρση βαρών σε πάγκο.

Article featured image
Article featured image

Το χάλκινο μετάλλιο στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο 2020 κέρδισε ο Δημήτρης Μπακοχρήστος.

Ο Έλληνας αθλητής κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στην άρση βαρών σε πάγκο στην κατηγορία των 54κ. καταφέρνοντας να σηκώσει 165κιλά.

Δημήτρης Μπακοχρήστος.jpg


Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε ο Καζάκος Ντεγκτιάρεφ με 174κιλά και το ασημένιο ο Γάλλος Μπουρλόν με 165κιλά. Ωστόσο, ο Γάλλος αθλητής ήταν μερικά γραμμάρια πιο ελαφρύς από τον Έλληνα, 52.95 και 53.10 αντίστοιχα γεγονός που του χάρισε τη δεύτερη θέση.

Ο Δημήτρης Μπακοχρήστος κατέκτησε για δεύτερη συνεχόμενη φορά το χάλκινο μετάλλιο σε Παραολυμπιακούς Αγώνες, μετά το Ρίο.



Αυτό είναι το τρίτο μετάλλιο για την Ελλάδα στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.

Πηγή: LiFO

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Article featured image

Για πρώτη φορά στην ιστορία της ΕΕ, υπουργός συμμετείχε σε συνεδρίαση μαζί με το μωρό της [βίντεο]

Article featured image

Σε δημοπρασία η μπάλα που έστειλε στα δίχτυα με το «xέρι του Θεού», ο Μαραντόνα

Article featured image

Παρά τις αντιδράσεις η FIFA επιτρέπει τις σημαίες του ουράνιου τόξου στο ο Pride Match